Gå til innhold

er spiralen på vandring mon tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke ligge på magen, ikke ha bukse med belte, ikke sitte med dongeribukse som er rundt livmor høyde...

plutselige stikkinger som kommer i livmoren(ikke menssmerter)

unormale blødninger, mye og varer kort, eller mye og varer lenge, eller lite og lenge eller lite og kort....og ikke mensen for jeg kjenner når den er på vei...men har ikke hatt mensen på noen mnd...

kan det være spiralen som utforsker sitt nye hjem?

har mye vondt og er dårlig...rett og slett dårlig. hr hatt det i ett par dager nå og det er uutholdelig vondt...noen som vet symptomene på at spiralen er på vandring eller link til hvor det kan stå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har spiral og plutselige eller unormale magemseter så MÅ du kontakte lege! Det er en ordre faktisk!

Skrevet

Har du samme lege som meg kanskje?? :)

Min reiste også på oppdagelsestur i kroppen. Fikk beskjed av dem på sykehuset at..nei, de opererer da virkelig ikke for noe så lite! Men nå kjenner jeg den heldigvis ikke, har heller ikke noe vondt.

Skrevet

Ehhhh,... om den er på vandring kan du da kreve at den ender sin reise ved å komme ut av deg?

Skrevet

Tja.. fikk bare beskjed om at de ikke åpnet magen for å få den ut. Men skal snart på et annet sykehus for å sjekke om de finner ut hvor den er. Så kanskje de fjerner den:)

Skrevet

har ikke vondt når jeg går...ellerl igger på rygg og slikt..bare det som er nevnt ovenfor....

Skrevet

Hoff..synes du skal ringe legen for å få sjekket det:)

Skrevet

altså jeg ble MEGA DÅRLIG da min idiotiske spiral var på vandring!!!!!! jeg kom akutt på sykehuset, og måtte opereres m en gang!! og gjett hvor den befannt seg???? oppe med ribbeina på venstre side!!!!! huff...... jeg er livredd ennå jeg, ennå det er 1år siden nå!!!

Skrevet

HI en av de viktgste tinga jeg ble fortalt a jeg fikk spiral var at man måtte ta kontakt med lege ved magesmerter pga at det kunne bety vandrende spiral. Kan du ikke bare ringe legen nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...