Gå til innhold

hjelp..noen som har opplevd samme?Er redd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev inne her for litt over en uke siden, hvor jeg hadde fått skikkelig krampeaktiv vondt på venstre og nedre del av magen - akkurat hvor den lille magen min starter. Den gangen våknet jeg av smertene på kvelden og fikk en mindre dose på dagen. Varte 15 min kanksje, med litt varierende smertegrad - men så vondt at jeg fikk til å puste og begynte av gråte (redsel og smerte). I dag fikk jeg plutselig disse smerten igjen!!varte i 15-20 min, og voooondt.

 

er det noen som har opplevd lignende?i både positive og negative situasjoner? Er så redd for at det er noe galt..

 

Ringte den gangen til føden, som om de brydde seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Still opp på føden opp personlig!!

Det er barnet ditt det er snakk om!!!!

Det er ikke noe godt og gå sånn over lengere tid..

 

Lykke til,håper du treffer noen som kan hjelpe deg:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...