Axus' girlfriend Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skrev inne her for litt over en uke siden, hvor jeg hadde fått skikkelig krampeaktiv vondt på venstre og nedre del av magen - akkurat hvor den lille magen min starter. Den gangen våknet jeg av smertene på kvelden og fikk en mindre dose på dagen. Varte 15 min kanksje, med litt varierende smertegrad - men så vondt at jeg fikk til å puste og begynte av gråte (redsel og smerte). I dag fikk jeg plutselig disse smerten igjen!!varte i 15-20 min, og voooondt. er det noen som har opplevd lignende?i både positive og negative situasjoner? Er så redd for at det er noe galt.. Ringte den gangen til føden, som om de brydde seg..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Still opp på føden opp personlig!! Det er barnet ditt det er snakk om!!!! Det er ikke noe godt og gå sånn over lengere tid.. Lykke til,håper du treffer noen som kan hjelpe deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå