Gå til innhold

Velger å spre litt solskinn her inne, jeg.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ingen spire i magen ennå, så jeg bare sniktittet litt innom her og ble litt sjokka over stemninga her. -og det må jeg jo forsøke å gjøre noe med:)

Tenk så heldige dere er som har spire i magen! Det er mange som misunner dere, men heldigvis er det hver dag nye gravide som kan komme over til 1.tri:) Jeg gleder meg kjempemasse til å melde meg inn her igjen:) Det er så godt å ha noen å spørre uten å måtte mase på jordmor eller lege. Og da jeg var her inne med førstemann var det kjempe koselig her inne, og ingen spm var for dumme.

Ønsker alle dere lykke til med den voksende magen og legger inn et stort ønske om at alle som er inne på sidene her forsøker å hjelpe de som stiller spørsmål. Ikke rakk ned på noen, kanskje du syntes spørsmålet var teit, men her er det mange førstegangs som rett og slett ikke har peiling på diverse rundt graviditeten. Ta hensyn til andre og vær behjelpelig. Det er jo derfor vi har BIM!!

Håper dere som gir negative svar tenker over dette eller slutter å svare på spørsmål.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste en tråd fra en anonym hvor du også hisset deg over den anonyme da... hvorfor gidder du...

Skrevet

Hei, dette var et koselig innlegg :) Lykke til, hvis du prøver å bli gravid. Og om du hopper inn her, er det bare å lukke øynene for noen sure oppstøt, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...