fullrulleihuset Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Er 21+4 i dag. Til vanlig kjenner jeg masse liv i magen. Men de to siste dagene har han vært så rolig. Dette er normalt vel ? Har kjent små dult. Og har selv vært i mye aktivitet disse to dagene. Åhhh blir så nervevrak!!!! Spark da for f*****n!
Gjest Orkideen Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er like langt som deg. Jeg hadde kjent liv hver dag fra uke 17 og frem til mandag, da ble det plutselig helt stille. Jeg ble veldig redd pg engstelig. Men alt var bra, og snuppa begynte å sparke igjen etter et og et halv døgn. Det er helt normalt. Noen dager er babyen mer aktiv enn andre dager. Så lenge du kjenner så dult er alt bare bra. I følge en fødselslegen på sykehuset er det ikke normalt å kjenne liv hver eneste dag før man nærmer seg uke 30. Lykke til videre!
fullrulleihuset Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Tusen takk ! Akkurat hva jeg trengte å høre =) Klem og god helg til deg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå