Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 er så godt som ferdig! Tidsplanen på ei uke holdt. :-)) Sånne småting som montering av håndtak osv. er igjen, men det er jo "piece of cake", da. Alt sånn småtteri som er igjen, det fikser vi selv, i løpet av helga. Var rimelig godt fornøyd da rørleggeren kom i ettermiddag, tenk det, en rørlegger på fredag ettermiddag! :-) En kontakt på veggen mangler, men den fikser gubben selv. Nytt kjøkken på ei uke! Hurra!!! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå