Gå til innhold

Oslo og omegn damer - nytt treff 26.10. kl.12.00-Far Coast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lovte å annonsere nytt treff!

Selv fant jeg ut at jeg skal til moderlandet i den uken, så jeg får dessverre ikke blitt med neste gang.

Kos dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen!!

Fikk ikke vært med nå på fredag og kan ikke være med 26 heller. Da får vi besøk av mormor og morfar.

Så dumt... ikke sett dere på veeeeeeeeeeeeeeldig lenge!!

Kanskje jeg tar en tur til oslo en dag og hører om noen av dere damene er ledig for en date. Sender dere sms og hører.

Kos dere på treffet!!

Lunas gutt - god tur til Tyskland!!!

Ha en fin uke!! :-)

Skrevet

Heisan!

Jeg kan ikke den 26. jeg heller. Måtte love meg bort til jobb den dagen, og skal kjøre til Hadeland for å vise frem sjarmøren.

Er i hvertfall med neste gang :-)!

Skrevet

Hei på dere!

Ser ut som det blir tynt med folk den 26. - Victor og jeg kan heller ikke denne dagen; vi reiser til Tenerife sammen med storesøster og pappa'n på søndag : ) Skal bli deilig - to uker i solen!

Litt spent på hvordan det går med 5,5 time på flyet (som selvf. har avgang 06.35 søndag morgen!!), men jeg antar det går greit. Var jo ute og fløy nå nettopp og det gikk kjempegreit - men det var jo bare 50 min hver vei da.

Har heldigvis fått tak i sete hvor vi kan ha en sånn barneseng hengende på veggen foran oss, slik at vi ikke må ha ham på fanget hele veien. Storesøster "aktiviserer" vi med ipod og bærbar dvd-spiller + litt tegnesaker og kanskje en bok, så er hun fornøyd noen timer. Det blir sikkert litt soving på flyet på henne også, siden vi må opp før fanden har fått på seg sokka...

Ha noen fine uker, så ses vi i november en gang!

Klem fra Victor &

Skrevet

Hei igjen,

siden jeg har fått ansvar til å kalle in til nytt treff, foreslår jeg at vi bytter til 2/11.

Verken Lilleprins sin mamma, Wonderboys mamma, Maggi, Lima og Lunas gutt kan.

Håper det er greit for de andre.

Sees altså om knapt 3 uker!

God tur til de som reiser og ønsker om koselig sammenkomst med slekt og venner

ønsker

Lunas mamma

Skrevet

Hei! Det høres bedre ut for oss, da vi også er bortreist neste uke. Skal en uke til Spania, og forhåpentligvis litt sol og varme. Gleder meg ikke noe særlig til flyturen, da. Vi var på reise denne helgen også, og må si at jeg synes flyturen var et lite mareritt. Han hylskrek etter at vi hadde satt oss. Det var ingen som fikk med seg sikkerhetsopplesingen i flyet! Tenkte jo at jeg skulle drøye med å gi ham pupp til vi tok av, men måtte til slutt bare få roet ham ned, og da er pupp det eneste som hjelper. Det resulterte i at han jo var mett i det jeg prøvde å gi mer pupp når vi tok av. Og, når han ble spent fast i setebeltet igjen når vi skulle ned, var det samme styret. Han begynte å hylskrike, og jeg måtte frem med puppen igjen for å roe ham. Og, ja, mett igjen før vi startet på den siste nedstigningen. Syntes så synd på ham, for han ga klart uttrykk for at dette ikke var noe han likte. Vi hadde kun en kort flytur nå, så med over fire timer til Spania, gruer jeg meg allerede. Vurderer å ta med vognbagen inn på flyet (hvis jeg får lov), slik at jeg kan vugge ham i søvn i den. Tror ikke jeg får ham til å sove ellers.

Nok om det, setter opp liste her for neste treff 2. nov:

Lunas gutt

coscos

Skrevet

Fint at datoen ble endret for det passer mye bedre for oss også. Vi blir med 2. november.

Lunas gutt

coscos

lima

Ønsker alle en god helg!

Skrevet

Vi blir med! Åsmund har forresten fått 2 tenner siden sist.. Ikke rart han har vært litt urolig kanskje? :-)

Lunas gutt

coscos

lima

Åsmund & Enestående

Skrevet

Hei

Wonderboy og jeg er med 2.11. Til alle: det går ikke å bestille på far coast lengre, men jeg vil som sist prøve å komme litt tidlig og holde av bord. Det går som regel greit om man er der i halv tolvtida. Fint om noen andre kommer tidlig også å holder oss med selskap:-)

God tur til alle som drar til utlandet!

Lista blir da:

Lunas gutt

coscos

lima

Åsmund & Enestående

Wonderboy og mamma

Klem

Skrevet

Hei alle sammen:)

Julie og jeg kommer.

Lunas mamma og Lunas gutt

Coscos og Lillle M

Lima og lillesøster

Åsmund og Enestående

Wonderboy og mamma

Julie og Mirte

Skrevet

Hei hei!!

Så bra at neste treff ble flyttet for da kan vi også være med.

Lunas mamma og Lunas gutt

Coscos og Lillle M

Lima og lillesøster

Åsmund og Enestående

Wonderboy og mamma

Julie og Mirte

Lilleprins og mamma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...