Gå til innhold

Hola hola:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var vi hjemme igjen etter 2 late uker med sommer, sol, strand og bassengliv, dyreparkbesøk, masse god mat og drikke;)) Vi har det helt supert:) Det er deilig å være så rik at en kan ta seg en tur til vamere strøk:)) Det var en stor nedtur i ferien, å det var tanta som kom med brask og bram på søndagen, 2 dager før tiden. Det rasshølet av et mehe(unnskyld språket) kunne jo ikke la meg ta en utenlandstur uten å være med.

Håper dere har det bra jenter, ser noen har fått spire, mens andre desverre har mistet sin. Hipp hurra og gratulerer til dere med spire og en god klem til deg som igjen mista.

Klem fra ei som er brun og deilig.....hehe.. kanskje ikke så deilig...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake til treningsleiren! Jeg er litt misunnelig på deg....

Klem fra

Skrevet

Kan ikke si noe annet enn typisk altså. Bra dere har hatt det fint på ferie til tross for kjipetante. Lykke til i ny pp.

Skrevet

Velkommen hjem Bente. Skulle gjerne ha vært et sted med sol og sommer jeg også ja. Vi fikk istedet oppleve snø i fjellet vi i høstferien. Det var ikke særlig artig å kjøre hjem på sommerdekk nei. Men, vi kom oss til byen og kunne puste lettet ut.

Synd tanteskrømtet dukket opp da. Men så brun og lekker som du er nå blir du nok helt uimotståling for gubben når det nærmer seg neste el. Masse lykke til.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...