mamma til liten og stor Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 jeg har en liten gutt på ti mnd som er litt forkjølet og veldig slimet i halsen. men jeg har store problemer med å få i han drikke ... har prøvd melk, vann, juce (råd fra helsesøster for han skulle drikke). men han vil ikke ha noe har prøv flaske , tutekopp, glass. har drukket totalt max 150 ml på et døgn... har spist litt mat heldigvis. ble litt langt dette men er litt bekymra iom han er litt liten og blir lett syk.. hva skal jeg gjøre? mvh bekymret mamma
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Kanskje hvis du fryser ned juice eller saft , slik at det blir saftis? Han er jo litt liten da, men kanskje det kan fungere. Gi ham med sprøyte ? Uff ,vet ikke jeg. Men lykke til og god bedring til gutten din ::=)
mamma til liten og stor Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 jepp skal prøve å lage is godt tips:) takk har gitt litt på sprøyte men han skuer vekk hendene mine fra munnen sin.. liten luring.. he he takk takk:)
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Prøv sugerør! funka her i alle fall! ellers kan du prøve frossent vann (is) eller grønsaker/frukt med mye vann, feks agurk. Lykke til!
*ale* Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Is er lurt. Prøv både saftis og fløteis. HAn har sikkert vondt i halsen siden han nekter å ta til seg noe, og da er fløteis kjempelindrende...
Nickeguri Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Hva med mme? Jenta mi fikk det når hun var syk når hun var i den alderen. Det var stort sett det eneste hun ville drikke. Da fikk hun jo i seg en del næring også.
mamma til liten og stor Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2007 tusen takk for gode tips skal fryse ned juce, har prøvd med det jeg har av glass kopper og krus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå