Gå til innhold

Hejja Idol-Sindre!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mohahahaha..nejdu!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer meg også til Hønefoss på 30 min så da blir det kamp Tinkerbelle;)

Skrevet

hehehehehehehe....

Skrevet

Vi har et hus der som for tiden står uten beboer....... Så jeg kan være der så mye jeg vil;)

*Høneby here I come*

Skrevet

åhhh lukk opp din hjerte-dør!!!!! Ble vel ikke mindre sjarmert nåååå!

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:( Sindre da...?? de glemte noen:( hyyyyyyyyyyyyl......................

Skrevet

et sted i Lunner kommune. ;)

Skrevet

Ja ille..da får vi ta turen til Hønefoss jenter!!

 

 

Skrevet

Da kan jo alle begynne å kjøre nå, så ser vi hvem som er først fremme;) Slapp av Sindre, vi skal trøste deg vi;)

Skrevet

Hvis du er fra Lunner så er det vel en til som har gått ut av Idol som også holder til i "nabolaget"??

 

Synd han ikke var så kjekk..... og ikke helt i riktig alder heller sikkert.... ;o)

Skrevet

Vi skal ta vare på Sindre vi..

Sees der da Liz og (S)TinkerBelle;)

 

*ska sparke dere ut igjen* haha:p

 

Skrevet

Hehe... Skal leie nabohuset der han bor jeg tenker jeg. Og prøver du og Tinkerbelle å prøve dere så sender jeg kjøtern min på dere;) En kinesisk nakenhund med veldig få tenner så dere burde være redde nå. Hehe...

Skrevet

*ler så jeg rister*

Putter hunden din i en pappeske med hull i å setter den på trappa til du kommer hjem mens jeg stikker til naboen din å tar en kaffe;)

Skrevet

han var vel litt ung ja... søt nok var han... han gregersen eller hva han het. Hehe.

Skrevet

Hehe... Hehe... Regna med at du ble såpass redd nå ja. Noe kaffe får du neppe, for innen du er ferdig med å putte kjøteren i pappesker så sitter jeg borte hos Sindre;)

Skrevet

aaaaaah.. . Staffen min spiser den lille nakenhunden din til frokost med speilegg ved siden av. SINDRE HERE I COME!! ;D

Skrevet

Når staffen din ser nakenhunden min blir hun så betatt at hun utvikler akutt løpetid, legger seg ned, tar halen til siden og lar det står til;)

Skrevet

hahaha... det blir noen lekre valper. du får ta ansvar for lausbikkjene dine da iallefall. ;)

Skrevet

Hehe... De hadde sikkert blitt søte. Du hadde nok fått en del penger for de. Hadde gjerne tatt en valp jeg da. Som jeg og Sindre kunne hatt sammen;)

Skrevet

nej nå får du gi deg! først setter du valper på premietispa mi, men løsbikkja di også stikker du av med typen min også!!!

Skrevet

Hehe... Han er da ikke noe løsbikkje. Han har tross alt bronsemerke i agiltity. Men slapp av, jeg skal sende bryllupsbilde av og Sindre til deg deg;)

Skrevet

Hehehehehehehehehhehe.... gud, snakk om eventyrblanding da... HØHØ!

 

Men nej du, jeg tror nok ikke Sindre vil ha noen med en sånn pysepels som din altså. Kan vel ikke kalle han en pels engang..han har jo ikke det. HAHA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...