LizzyG Skrevet 12. oktober 2007 #27 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kommer meg også til Hønefoss på 30 min så da blir det kamp Tinkerbelle;)
Sabina og gjengen Skrevet 12. oktober 2007 #30 Skrevet 12. oktober 2007 Vi har et hus der som for tiden står uten beboer....... Så jeg kan være der så mye jeg vil;) *Høneby here I come*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #31 Skrevet 12. oktober 2007 åhhh lukk opp din hjerte-dør!!!!! Ble vel ikke mindre sjarmert nåååå!
Sabina og gjengen Skrevet 12. oktober 2007 #34 Skrevet 12. oktober 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:( Sindre da...?? de glemte noen:( hyyyyyyyyyyyyl......................
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #35 Skrevet 12. oktober 2007 et sted i Lunner kommune.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #36 Skrevet 12. oktober 2007 Ja ille..da får vi ta turen til Hønefoss jenter!!
LizzyG Skrevet 12. oktober 2007 #37 Skrevet 12. oktober 2007 Da kan jo alle begynne å kjøre nå, så ser vi hvem som er først fremme;) Slapp av Sindre, vi skal trøste deg vi;)
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #38 Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du er fra Lunner så er det vel en til som har gått ut av Idol som også holder til i "nabolaget"?? Synd han ikke var så kjekk..... og ikke helt i riktig alder heller sikkert.... ;o)
Sabina og gjengen Skrevet 12. oktober 2007 #39 Skrevet 12. oktober 2007 Vi skal ta vare på Sindre vi.. Sees der da Liz og (S)TinkerBelle;) *ska sparke dere ut igjen* haha:p
LizzyG Skrevet 12. oktober 2007 #40 Skrevet 12. oktober 2007 Hehe... Skal leie nabohuset der han bor jeg tenker jeg. Og prøver du og Tinkerbelle å prøve dere så sender jeg kjøtern min på dere;) En kinesisk nakenhund med veldig få tenner så dere burde være redde nå. Hehe...
Sabina og gjengen Skrevet 12. oktober 2007 #41 Skrevet 12. oktober 2007 *ler så jeg rister* Putter hunden din i en pappeske med hull i å setter den på trappa til du kommer hjem mens jeg stikker til naboen din å tar en kaffe;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #42 Skrevet 12. oktober 2007 han var vel litt ung ja... søt nok var han... han gregersen eller hva han het. Hehe.
LizzyG Skrevet 12. oktober 2007 #43 Skrevet 12. oktober 2007 Hehe... Hehe... Regna med at du ble såpass redd nå ja. Noe kaffe får du neppe, for innen du er ferdig med å putte kjøteren i pappesker så sitter jeg borte hos Sindre;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #44 Skrevet 12. oktober 2007 aaaaaah.. . Staffen min spiser den lille nakenhunden din til frokost med speilegg ved siden av. SINDRE HERE I COME!! ;D
LizzyG Skrevet 12. oktober 2007 #45 Skrevet 12. oktober 2007 Når staffen din ser nakenhunden min blir hun så betatt at hun utvikler akutt løpetid, legger seg ned, tar halen til siden og lar det står til;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #46 Skrevet 12. oktober 2007 hahaha... det blir noen lekre valper. du får ta ansvar for lausbikkjene dine da iallefall.
LizzyG Skrevet 12. oktober 2007 #47 Skrevet 12. oktober 2007 Hehe... De hadde sikkert blitt søte. Du hadde nok fått en del penger for de. Hadde gjerne tatt en valp jeg da. Som jeg og Sindre kunne hatt sammen;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #48 Skrevet 12. oktober 2007 nej nå får du gi deg! først setter du valper på premietispa mi, men løsbikkja di også stikker du av med typen min også!!!
LizzyG Skrevet 12. oktober 2007 #49 Skrevet 12. oktober 2007 Hehe... Han er da ikke noe løsbikkje. Han har tross alt bronsemerke i agiltity. Men slapp av, jeg skal sende bryllupsbilde av og Sindre til deg deg;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #50 Skrevet 12. oktober 2007 Hehehehehehehehehhehe.... gud, snakk om eventyrblanding da... HØHØ! Men nej du, jeg tror nok ikke Sindre vil ha noen med en sånn pysepels som din altså. Kan vel ikke kalle han en pels engang..han har jo ikke det. HAHA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå