Gå til innhold

Er det noen her som har fettsugd magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst å gjøre det for jeg har en bilring rundt midjen som jeg ikke trives med. Har noen av dere gjort dette og kan dere dele litt erfaringer med meg. Og hvor gjorde dere dette?

ER det kun fremme på magen som blir sugd eller sideflesket også...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fjernet 500 ml fett på magen, i forbindelse med bukplastikk. Om du vil ta sidene (flanke) også bestemmer du jo selv. Jeg fikk tilbud om det men gjorde det ikke. Angrer egentlig ikke.

Du må jo gjøre så det blir helhet i det. Om det er nødvendig hjelper kirurgen deg med sikkert.

Jeg ble operert på Aleris i Oslo. (Avd på gamle rødekors klinikken)

Skrevet

Men bukplastikk er mye mer omfattende enn fettsuging, eller...??

Skrevet

ja, bukplastikk er mye mer omfattende ja. da fjernes overflødig hud og navlen blir flyttet osv...

Skrevet

Hei!

Jeg har kun fettsugd sideflesket. Pga av uansett hvor mye jeg trente eller hvor tynn jeg ble,så ble sideflesket der!!:) Så noe rart ut med en diger klump på hver side:)

Jeg gjorde det på nobel clinikken i oslo. Er veldig fornøyd,og til tross at jeg har lagt på meg pga av graviditeten så har ikke fettet kommet tilbake på sidene:)

Skrevet

Er jo egentlig sideflesket mitt også som er det største problemet men har litt fremme også da. Men gjorde det vondt...?? Og tar det lang tid? Hvordan var formen etterpå??

Skrevet

Jeg synes ikke det gjorde vondt,man får bedøvelse og sovemedisin så det eneste man merker når man våkner er at man føler seg litt mørbanket i kroppen. Også var jeg støl en ukes tid etterpå:)

Men ellers gikk det kjempebra. Resultatet var som det skulle etter 6 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...