Gå til innhold

Den forhatte,men kjære røyken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta selfølgelig og røyke med en eneste gang jeg fikk vite at jeg var gravid! men det går ikke en dag uten at jeg tenker på en røyk! selfølgelig hadde jeg ikke tent meg en! NEI! jeg tenker da på min lille, men er litt redd jeg kommer til og starte og røyke igjen etter fødsel! selvom dette ikke er lurt.. er det andre røykere som har slutta også pga graviditet som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada. Tenker ofte at "no hadde det vore godt med ein røyk". Har slutte før pga svangerskap. Då byrja eg att når eg var ferdig med amminga. Byrja med ein røyk no og då, og så auka det berre på. Trur nok det blir slik no og, for har null motivasjon for å slutte anna enn graviditeten.

Skrevet

hmm jajajaja!!!! Nå er jeg dessverre ikke like flink som deg for jeg slutter og begynner hele tiden!!! MEN jeg gir ikke opp!!!:=)

Skal klare det !

Men lykke til....ei vennine av meg var storrøyker og har hatt lyst på røyk hele svangerskapet men klart å holde seg---nå er babyen 4 mnd.Hun savner ennå røyken men ikke i den grad.

Hilsen onde meg:=)

Skrevet

Jeg også.

Slutta på dagen når testen viste positivt, nå har jeg 22 dager igjen til termin, og jeg gleder meg noe sinnsykt til å sette meg ned med et glass rødvin og en røyk.

Uff, kunne virkelig ønske jeg ikke tenkte sånn, men vi får være stolte av oss selv som i det minste holder opp i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...