Gå til innhold

kossen skal dette gå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

treåringen er reblsk og toåringen klarer eg ikke å snakke til

eg setter meg på huk og sier "se på meg" veldig alvorlig . så ser hu på meg med knallblåe bambi øyne og blir veldig alvorlig, så lager hu trut munn og er så søt at eg bare må le rett og slett.

og nå kommer det snart enda en . hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vett d sjøl!!!:=) Du må slutta for di tar deg ikje seriøst viss du forsette sånn!

Det kan enna me at du får frekke--respektløuse ungar som gir f....i ka du seie

D bler i tilfelle din feil:=(

Skrevet

ja jeg har ei med store brune øyner som gjorde det samme, måtte telle inni meg , men klarte å ikke dra på smilebåndet før jeg hadde hun ut av synet. Det er veldi viktig å ikke gi etter, men det vet du vel. Mine måtte sitte i trappen om de hadde gjort noe galt, fordi det er en veeeldig kjedelig plass å sitte, og dett er veldig kjedelig å ikke få delta i det vi andre gjorde. det funka da lovet de altid å vere snill ettter på. og om de ikke sitter fint med bordet fikk de baby sele på. slapp å bruke den så ofte men den henger der enda, ett belte rundt stol og mage fuker også.

hører litt fælt ut når vi er på besøk og ikke 3.5. åringen min vil sitte fint med bordet , bare fly omkring og plage de andre som skal spise og jeg sier; om du ikke sitter fint nå må mamma finne beltet jeg har det på meg.

Det er altså ikke til å slå med , for alt i verden, bare til å feste rundt magen å stolen så han sitter i ro. da sier han ok jeg skal sitte fint.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...