Gå til innhold

P plaster og mensen.. Trenger litt hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på cerazette etter fødselen. Begynte på dem før jeg fikk mensen. Så sluttet jeg pga. bivirkninger. Fikk ikke mensen da, hadde bare menssmerter. Var hos legen å fikk p plaster, fikk beskjed om at jeg kunne begynne på disse med en gang. Gjorde det, å nå har jeg hatt en pause på snart en uke, å enda ikke tegn til mensen. Burde ikke den komme når jeg har pause? Å siden den ikke gjør det, skal jeg bare ta på et nytt plaster til vanlig tid, uansett mensen eller ikke?

Har også hatt en vond lukt nedentil lenge nå. Legen sa at jeg skulle ta en vivag kur og vente til jeg hadde hatt mensen før jeg evt. fikk en GU og antibiotikakur. Han regnet med at mensen ville komme i pausen på plasterene. Det har den jo ikke gjort og vivagkuren hjalp ikke på lukta.

Burde jeg bestille ny legetime nå, eller vente på mensen? Ca. 1 mnd. siden jeg var hos legen. Det er 7 mnd. siden fødsel.

Jeg hadde ikke mensen regelmessig før graviditeten heller, var ofte 3 mnd. mellom.. Så det bekymrer meg ikke at mensen ikke har dukket opp, men lurer jo på den lukta da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns du skal bestille en ny legetime ja..

men jeg ville åsså fortsatt på plasteret..eller,hvis du ikke har sex så ville jeg kanskje sluttet å kommet meg til legen for å bli kvitt den lukten å det først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...