Jelly Belly Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2007 Så bra!!! Jeg savnet deg mens du var borte..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Så koselig:-) fant ut at jeg lå litt langt oppe på brukerlista,så måtte roe ned bimmingen litt...hehe. hvordan ligger du an?noe spennende på gang?
Jelly Belly Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2007 Nei det er lite action her.. Drar inn opå tirsdag og tar blodprøve for å sjekke el! Ellers kan jeg meddele at jeg lot prøving være prøving og drakk meg panser igår.. Fylleangsten fra helvete idag!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Hehe....det er bra! er gøy det innimellom.jeg kunne ikke brydd meg mindre om jeg er prøver eller ikke.... håper det blir pos resultater av blodprøven da!! jeg begynner å spraye om 12 dager.bare stress....
Jelly Belly Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2007 Jeg har ikke skjønt hele IVF greia jeg! Spraye?? Hormon nesespray...??? Må jo være deilig og være igang da? Regner med jeg har hatt el, ellers er jeg stygt redd jeg har en invollsorm eller noe.. Kjenner at det er noe som skjer der!!! IVF på riksen eller?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 Riksen ja. nesespray 14-18 dager,sprøyter i 2 uker eller no og ul innimellom. greit å prøve det her å,men har ikke stor tro på det. du kjenner el ja.trodde jeg at jeg gjorde også, men den mnd her var den lenge etter jeg trodde....hmm... men,men.
Jelly Belly Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2007 Kan ikke garantere at det er el jeg kjenner, men noe er det hvertfall!! Er veldig "øm" der, og idag har jeg hatt vont i livmoren. Uff, høres så jævla dumt ut å skrive det sånn.. Men våknet idag tidlig at jeg hadde så veldig stikking/murring. Begynner og bli litt redd for overstimulering, men det er vel ikke så vanlig mer pergo?? Har du godt inntrykk av riksen eller? Jeg ble så glad når jeg var på IVF avdelingen der.. Da virket det ikke så skummelt lenger!! Det var så fint og sånn.. Og alle barna på veggen og "tabellen" over barna. Det ga meg håp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå