Karoline's*mamma Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Har kjøpt reimadress til jenta på snart 3 år. Har nett sendt den (ny) med ho i barnehagen. Idag då eg kom å henta ho, kune bhgpersonalet fortelje at det var hull i rompa på dresen. Dressen var full av jord bak, så eg regna med at ho hadde rent på baken. Forstår jo at det kan bli hull, men er det ikkje dumt å la barna skli på baken når det ikkje er snø? Blei noko irritert..
kokko Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 hva skal då barna gjøre. bare stå og gå fint... kansje sitte fint å grave litt i sanden. men kan kansje ødelegge armen då.... jeg vil nå ikke la barna mine gå i en barnehage der de ansatte roper ut ikke gjør det, vent til snøen kommer, ikke hopp i søleputten du kan bli våt... La barna få springe og skli, klartre og hoppe. så kansje du skal kjøpe en annen dress så hun kan leke i uten at du skal bli redd at den blir ødelagt.
Karoline's*mamma Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 For all del, eg meinar slettes ikkje at barna skal sitte fint og leike. Klart dressen kan bli øydelagt av andre ting. Men når dei akar på baken skal det jo ikkje mykje til før klær blir øydelagt..Har jo kjøpt ein vanntett dress for at dei skal kunne hoppe i dammar ect
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Nettopp en grunn til ikke å kjøpe den dyreste dressen....
Karoline's*mamma Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Ja mulig det. Men er jo greit å ha ein dress som er varm og tett..
kokko Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 slik som jeg oppfattet deg så virka det ut som du er sint på de i barnehagen... hva kunne de ha gjort for å avverga dette. det er jo ikke akuratt deres feil. litt må vi regna med. men det er jo dumt siden du brukte så mye penger i en dress husker selv når jeg var mindre vi aka på bakken selv om det ikke var snø...
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Men da er det jo kanskje greit at barnet ditt bare bruker dressen når det er snø? Det fins masse andre dresser som er både varme og tette før snøen kommer.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Tror jeg hadde klaget jeg. litt slitestyrke skal jo disse dressene ha da. Prøv iallefall. Her venter vi med å bruke de dyre vinterdressene til snøen har kommet. Vi har allerede fått hull i Best i test regntøytet til Lille. Hehe.
~sjiraff~ Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 hehe.. unnskyld at jeg ler. Men skal barna sitte stille og pent da de har med nye klær eller? Skal de ansatte si til barna med Reima klær at dee må sitte pent, mens de med billigdresser kan hærje? Nei, det nok noe i det at Reima ikke er så slitesterkt til store barn..
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Tror kanskje at jeg ville sett hvor og hvordan hullet var, er det i sømmen eller rett og slett ei revne i stoffet kanskje jeg ville klaget. Litt avhengig av om det kunne se ut som det var en svakhet i dressen eller ei...
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 hvis en Reimadress har fått hull etter 1 dagsbruk er ikke det pga aking rett på asfalten. En Reimadress er testet til å tåle 5000 omdreininger med SANDPAPIR.
Karoline's*mamma Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2007 Er vel ikkje sinna på bhg.ansatte, men synast det er unødvendig at dei lar barna ake på marka. Men som sagt vil eg jo at dei skal utfolde seg og, møter meg sjølv i døra. Skal lappe dressen og vente på snøen =)
~sjiraff~ Skrevet 12. oktober 2007 #13 Skrevet 12. oktober 2007 Tror jeg hadde prøvet å klage før jeg hadde lappet den..
Karoline's*mamma Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. oktober 2007 Hm, kanskje eg skal prøve å klage. Har leita etter kviteringa, men finn den ikkje. kjem kanskje ikkje så langt då..
ツWonderfull Skrevet 12. oktober 2007 #15 Skrevet 12. oktober 2007 kan du ikke heller gå til butikken og klage? Si det ble hull etter 1 gang?
hva så? Skrevet 12. oktober 2007 #16 Skrevet 12. oktober 2007 Klag til butikken og ikke bhg. Regner med at du får ny dress.
Karoline's*mamma Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 12. oktober 2007 Nei, som sagt meinar eg ikkje at jenta berre skal sitte i ro og vere "snill pike". Og selvfølgelig skal ikkje det vere forskjell på dressane. At dei med billige kan hærje og dyre sitte iro. Men akkuratt det å ake på rompa synast eg er litt unødvendig.-uansett dress! Mulig det at reima ikkje er så slitesterke.
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #18 Skrevet 12. oktober 2007 Men en skarp stein som stikker opp fra en jordbakke er den nok ikke testet med.... Vil tro at ca.....ingen... dresser vil klare å motstå dette. Er du redd for dressen så ikke bruk den når det ikke er snø..... For meg blir dette litt sånn "shit happens".... Ingen kan klandres men sikkert litt ""kjett )
~sjiraff~ Skrevet 12. oktober 2007 #19 Skrevet 12. oktober 2007 Man ender ikke med klær i bhg som man er redd for... Å skl på rompa er jo super gøy uansett vær )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå