Thunderstruck Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Gutten vår måtte starte på pencilin i dag.Henta ut medisinen slik at han fikk første gang i dag klokka 16.Kan jeg gi han nå i kveld rundt 20.30?? Skal ha2 ganger daglig.
Hannahs-mor06 Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, det er fint å komme igang, så kan trygt gi halv ni og. Fra imorgen av burde du gi ca samme kl slett morgen og kveld for å få jevn konsentrasjon i blodet - eks kl 8 og 20..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå