Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse fine og morsomme bilder :) regner med det var spennende, har hørt på anbefalingene her inne ang 3D på nøtterøy, så vi bestilte time selv her om dagen, nøyaktig 14 dager til. Herregud, jeg gleder meg!

Skrevet

kjempefine bilder vesla:) gutten din er verdens nydligste:)

skal bestille selv også:) sambo snakka på mandag eller tirsdag:) og det er IKKE lenge til:)

klem

Skrevet

nei det er ikke lenge til :D tenker du blir fornøyd ja, man jo får jo en skikkelig gløtt på gullet ;D

lykke til på UL :) jeg må fortsatt vente på timen som er om 14 dager :)

Skrevet

Åå, takk! Blir helt rørt, jeg. Hihi. Dere må virkelig glede dere masse, er så utrolig gøy, og legen er så flink! :D Og Carma, to uker flyr avgårde. Bestilte for over en måned siden, kan ikke tro hvor fort det har gått!

Skrevet

hvor langt er du på vei vesla?

Jeg har også noen bilder fra min 3d på profilen min

Skrevet

åååhh... ja det går nok fortere enn jeg tror, men når jeg så bildene dine kjentes 14 dager så lenge til.. ser på skravlesiden at du fikk MANGE bilder og filmer. det var skikkelig raust syns jeg. vel verdt 800 kroner virker det som. hvem ligner prinsen din på? hehe

Skrevet

Jeg er 26+3 uker på vei. :) Skal gå inn og se på bildene dine! :D

Hehe, ja, det skjønner jeg godt! Du må bare nyte å glede deg! ;) Ja, fikk 25 bilder og 3 filmer. Kjempeflott synes jeg! Og da var Filip litt sjenert til og med, så var litt vanskelig i begynnelsen. Han gjemte seg bare bak hendene sine. ;) Synes 800 kroner er verdt det og vel så det! Åå, vanskelig synes jeg.. Tror han har nesa til pappaen sin.. Og Tonje sier han har min munn.. Men må nok vente til han kommer ut med å si det med sikkerhet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...