Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har meldt meg opp i 2 eksamener, og betalt for det (vgs nivå). Så fant jeg ut at den første eksamen skal jeg ha i slutten av november, og en i begynnelsen av desember. Men nå er det slik at 2 dager før den eksamen i november, har jeg en øyeoperasjon. Dette er ikke noe plastikkop. eller laser. Dette er noe legen har lagt meg på venteliste i nesten 2 år, og jeg har ventet lenge på denne. Er det mulig at jeg kan få utsette eksamen i noen ekstra dager? Noen som har vært gjennom noe lignende før?
3 blå Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Du må nok bare søke så fort som mulig, men det pleier som regel å gå greit å utsette eksamen, iallefall på høgskolenivå. Men den kan nok hende du må vente til etter jul til å ta den. De setter sikkert opp en dag etter jul for de som stryker. Ring skolen og hør
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Takk for svar. Jeg har sendt dem en mail. Skal ringe legen min førstkommende mandag for å høre litt med henne hva som skjer den dagen.
3 blå Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Du må også ha bekreftelse fra legen om at du ikke kan ha eksamen. Lykke til med operasjon og eksamen
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Takk skal du ha Føler meg litt nervøs allerede når det gjelder begge tingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå