Gå til innhold

da var ungene i seng =) klar for avslapping!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner med Idol og taco iallefall, hehe...

Skrevet

spiste sammen med jentene istad. skal vel se tv og slappe med med en smirinoff ice i kveld:)

Skrevet

Jeg er sååå sjalu..:(( Skulle så gjerne ha vært hjemme og kost meg, men er på jobb i heele kveld og i heele morra kveld-og ja-søndag:((( Det var den helga sammen med familien..

Skrevet

Jeg skal se idol, og bare kose meg i sofaen med beina opp:-) Og så skal jeg spise potetgull og gotteri med god samvittighet:-)

Skrevet

jeg har også planta meg i sofaen, sambo har kjøpt sjokolade til meg =) han er hjemme men spiller biljard med besøk i kjelleren.

Skrevet

Jeg sitter her og spiser godis og venter på Idol:)

Skal ta meg en dusj mellom sendingene, og bare kose meg med tv i dag:)

Og så skal jeg prøve å legge meg etter Senkveld!

Skrevet

Her og er jentene lagt, og kvelden er min :D sambo er på jobb, så sjokoladen er (desverre) min bestevenn ilag med tv. Skal på jobb i morra tidlig, så eg legg meg nok tidlig.

Men det er så godt når det er stilt, kveld og beina kan plantast høgt. Og ja, eg elskar barna mine, men godt å vere aleine og =)

Skrevet

mannen er på middagsfest, og ungene er i seng.. jeg ser på idol og slapper bare av... litt godt og være alene også:)

Skrevet

Her er treningsøkta unnagjort, middag spist og nå er beina lagt høyt, mens laptop og idol er følgesvenner. Litt godis senere kanskje????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...