ZamZam Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Så stolt hønemor da!!! På tre uker har han fått to tenner, lært seg å sitte ordentlig, setter seg opp selv og nå lært å krabbe!!!!! Han er 7 måneder så nå er det slutt på barnesikkring for store gutter, nå må jeg krabbe meg gjemmonm leiligheten for å fiske opp alle lednigner og andre ting som jeg evt er redd for eller er farlig for han. *sukk* det var sååå deilig da de var små og når de har lært at man ikke skal stikke ting i stikkontakta, ikke spise vaksepuler å ligge langt unna alt annet som er farlig... Er litt stolt allikevel!!!!
Monajenten Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Så flink han er!!!!! :-D Men - dere sniker i køen Gunda, gullet mitt har ikke fått en eneste tann enda:-(
ZamZam Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tror faktisk at tannfeen gikk seg bort siden fjasen fikk tenner den natten vi sov i ørkenen, kanskje det var dine? Vil nødig rive dem ut så jeg skal sende tannfeen til Bergen neste gang jeg ser hun!
Monajenten Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Ja ok, det var snilt!! Du trenger ikke rive dem ut, det går greit! *leter etter ørken i Bergen*
NoDoubt Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Så kjekt:-) Har såvidt fått med meg at du har flyttet til Afrika!!! Galne dame;-) Hehehehe;d Hva skyldes det? Trivs dere så langt?
lenej :o) Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 vaskepuler.. hihi.. gratulerer med strålende framgang da!! mini fikk sin tann idag, å satt alene i går, tror jeg det var. så her går det også unna! har ekstremt lite som kan røres her da, har stukke sånn dings i stikkontaktene, å blitt ledd av, for vi har kontakter med barnesikring vi..
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Så flink! =) Min yngste var like tidlig ute - helt motsatt av broren. Artig.
ZamZam Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2007 Vaskepuler er npe vi bruker mye av... ehhhh... Mannen min ble forflyttet hit i jobbsammenheng så da var valget to år alene i Frankrike med de to små eller to år i Afrika og til tross for at alle forklarte meg detaljert hvilket gudforlatt sted dette var så er det ikke så ille.. Det kunne ha vært verre, men det er jo posetive ting her også, plus at de lokale ikke har spist meg levende enda Jeg må nok si at jeg trives så langt og det gjør barna også så hittil har jeg vel tatt et rett valg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå