Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 20 og har noe jævlig smerter noen ganger om nettene i korsryggen som sprer seg litt oppover også( kan også noen ganger kjennes ut som det også er i livmora, men det starter i ryggen!) kan dette være at han sparker meg i ryggen eller er det litt tidlig? og han legger seg også mye til den ene siden og da får jeg kynnere som gjør ganske vondt i livmora! men blir likosm hard bare på den ene siden da er dette farlig? avogtil er jeg nesten redd det er rier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det slik jeg og. sporte legen min hva dette var, han svarte bare at det var helt normalt. var vist bare vev/muskler som var myknet opp til fødsel, derfor det blir vont. alt blir 10 ganger verre nå en før.

ikke farlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...