EtMirakel Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Er nå i uke 20 og har noe jævlig smerter noen ganger om nettene i korsryggen som sprer seg litt oppover også( kan også noen ganger kjennes ut som det også er i livmora, men det starter i ryggen!) kan dette være at han sparker meg i ryggen eller er det litt tidlig? og han legger seg også mye til den ene siden og da får jeg kynnere som gjør ganske vondt i livmora! men blir likosm hard bare på den ene siden da er dette farlig? avogtil er jeg nesten redd det er rier!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 har hatt det slik jeg og. sporte legen min hva dette var, han svarte bare at det var helt normalt. var vist bare vev/muskler som var myknet opp til fødsel, derfor det blir vont. alt blir 10 ganger verre nå en før. ikke farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå