Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Ber dere unger som dere ikke har blitt bedt i bursdag til? (som nylig har hatt bursdag)
St.Sunniva Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skal ha barnebursdag på søndag, og jeg har bedt de på barselgruppa + et par til...Uavhengig om vi ble bedt dit eller ikke. Syntes ikke jeg kan utelate noen dersom jeg skal ha bursdag for snuppa. Er jo ikke sikkert de andre jeg kjenner (som jeg ikke ble bedt til) har hatt noe barnebursdag heller.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 Ikke flere svar?
rødhette* Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Vi kommer ikke til ha barnebursdag til 1-årsdagen...
Hobbyfotografen og Em Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Vi hadde bare familie da hun fylte 1 år, men skal prøve å be noen venner til 2 års dagen.
Hobbyfotografen og Em Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Var ikke akkurat det du spurte om da.. Skal du be noen, hadde jeg bedt de som ikke ba oss.. Så kan man jo håpe man blir bedt til 2 års dagen..
meg & to små vampyrer Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg syns litt at den tanken om at man skal be alle som ber en selv er litt slitsom. Jeg ville bedd de jeg var mye med og likte. Om vi hadde vært en hel gruppe så hadde jeg nok bedd de fleste derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå