Gå til innhold

Hva gjør dere med farsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifjor hadde jeg fiksa kake, et lite bilde av mini (var første farsdagen til pappaen), men jeg føler ikke for å anstrenge meg for å gjøre noe i år.. er så usikker.. er det veldig egoistisk av meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han gjør ikke noe på morsdagen, så jeg gidder ikke å gjøre noe på farsdagen. Ingen vits i å anstrenge seg for han.

Skrevet

Det var det jeg tenkte også, hadde det ikek vært moren min så hadde morsdagen passert i stillhet i år... hmm.. Fant akkurat ut at faren har samvær den dagen det er farsdag.... *FAEN*

Skrevet

Når er farsdagen forresten?

Skrevet

hvorfor er det ille at han har barnet sitt på farsdagen? er ikke det bare kjempekoselig for han? herlighet...

Skrevet

gjør ikkenoe at han har samvær, problemet er at han har samvær hos meg, og jeg er tilstedet under samværet.. Derfor MÅ jeg jo nesten finne på noe, ellers tror han vel at jeg har glemt det,.Derfor jeg skrev faen....

Skrevet

siste var meg, trykka feil..

Skrevet

å ja.. begynte å lure.. hehe.. hadde ikke funnet på noe jeg, og nevner han at det er farsdag kan du bare si :å, er det det? det har jeg heeelt glemt.. :)

Skrevet

Enig med anonym over her. Har han gjort noe for deg på morsdagen? Hvis ikke, hvorfor skal du anstrenge deg?

Skrevet

Farsdag er søndag 11 nov..

Jeg tror nok jeg dropper det ja.. Ifjor hadde jeg jo fiksa til litt, men fyren dukka ikke opp engang... og sa ifra at han ikek fikk kommet TO dager etterpå... nei, jeg driter i hele farsdagen.. Jeg har strukket meg såååå langt for at han og marken skal få et forhold til hverandre.. Nei, jeg glemmer det i år..

Skrevet

Sambo min stakk av på morsdagen i år. Uten å si hvor han dro, når han kom tilbake osv.. Dårlig gjort. Han kom hjem to dager senere. Så blir nok ikke noe på farsdag her nei!

Skrevet

Egentlig dumt av meg å spørre dere, jeg visste jo svaret:p akkurat som dere sier, han har gitt blaffen i meg og hadde det ikke vært for min mor hadde jeg aldri fått julegave, bursdagsgave og morsdagsgave fra gutten min. Jeg later som om ingenting..

*takk for at dere svarte da:)*

Skrevet

I fjor ga jeg han et bilde av lillegutt som var rammet inn. Han hadde samvær farsdag helga... Men jeg fikk kjeft, for han orka ikke ha bilder av lillegutt fremme når han ikke var hos han, for han fikk så vondt i hjertet av å se på bildene...

Åh, kjære vene...

Siste gang jeg gidder styre med noe til farsdagen iallefall.

Min første morsdag var vi faktisk sammen, men jeg fikk ikke så mye som en liten oppmerksomhet engang. Ikke klarte han for eksempel å stå opp med vår 6mnd gamle baby engang og la meg få sove ut...

Skrevet

Mine unger er så store at dei lager sikkert noko sjøl, enten heime eller i barnehagen. Kommer nok til å oppmuntra dei til å gjer det, og event. hjelpa dei. Forventer ikkje at han skal gjera noko til morsdagen, eg gjer det for å visa han at eg setter pris på han som pappa og venn. Han er ein god far, og det vil eg han skal veta.

Skrevet

jeg vet ikke. på morsdagen så var sammarbeidet ganske turbulent. nå blir det gangske ok. og noen må jo sette standaren for hvordan man vil ha det. om jeg finner på noe på farsdagen så kansje han finner på noe på morsdagen også. da har jeg ihvertfall gjort ett forsøk.

hm.. tror jeg finner på ett eller rannet

Skrevet

kommer ikke til og gjøre noe på farsdagen....

Skrevet

Barnefar sendte meg ei melding på morsdagen, så blir vell å gjøre det samme. Eventuelt sende en mms av lillegutt og gratulere.

Gjest marie-s
Skrevet

Hm...lurer på om jeg skal unne meg selv et kakestykke på farsdagen jeg siden jeg stort sett fungerer som både mor og far. I forhold til faren gjør jeg ingenting, muligens jeg kan sende han kort når guttungen blir større om de forsatt lager slikt på skolen.

Skrevet

Har tenkt å sette standarden for hvordan jeg vil ha det på morsdagen. Det blir nok blomster og en hilsen fra ungen vår :)

Skrevet

Vet du hva, Maria-s? Det der var jammen en veldig veldig god ide. Jeg er jo mor OG far til gutten min, utenom når bf bestemmer seg for å leke pappa.

:D

Skrevet

Pappaen bor i utlandet, men sender kort til meg på morsdagen, så det vil jeg også gjøre når det er farsdag. I fjor var vi sammen på farsdagen og da fikk han kort og kake fra lillegutt!

Skrevet

11.nov - ja da har jeg klart å legge dåpen til lillegutt til farsdagen :) - får lage et kort til ham da, kaker og stæsj blir det jo i masseveis:) da blir det farsdag,dåp og cupfinale 11.nov :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...