Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Fikk bare lyst til å skrive til dere, for dette virker som et så godt miljø å ta det neste steget i.

Jeg er 20 år, og har hatt lyst til å bli mor helt siden første mens kom for 12 år siden. =) Men først nå nettopp gikk det opp for meg at jeg faktisk har "makt" til å bli gravid hvis jeg vil. Har alltid tenkt "når jeg blir stor..." men nå føler jeg og min kjære oss store nok.

Så om 14 dager skal siste p-pille svelges, og jeg skal slite ut forloveden min. =)

Men, jeg er EKSTREMT utålmodig, og kan ikke vente med å pusse opp barnerom og kjøpe smokker og stellebord; hvordan får dere tiden til å gå fram mot neste mens? Forsøker dere å ikke tenke så mye over det, og heller fokusere på sexen som "bare sex?"

Hvordan klarer dere å nyte hver dag som dere nøt dem før prøvingen begynte? Og tør dere håpe på noe som helst når dere tar testen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Så spennende, velkommen hit! Håper du blir raskt gravid!

Jeg tror at du skal prøve å leve som normalt, og pass på at sexen fortsetter å være koselig og ikke bare for å lage barn. Da vi begynte å prøve klarte jeg ikke tenke på noe annet, og jeg hadde forhåpinger når jeg testet. Dette tror jeg er helt vanlig, men det dabbet av for hver mnd det ikke klaffer. Nå har jeg lite forhåpninger, og tar det veldig med ro til vanlig, bortsett fra dagene rett før jeg kan teste;)

Tror du bare skal la alle tankene være der, og ikke ha dårlig samvittighet hvis du blir helt hekta noen mnd. Men jeg vil anbefale deg å vente med å kjøpe så mye, for hvis dere er uheldige og må prøve lenge er det kanskje ikke så koselig å se alt dere har kjøpt og pusset opp til den babyen som lar vente på seg. Bare noen tanker fra meg, men er ikke sikkert du mener det samme:)

Ønsker deg masse lykke til med prøvingen, og håper du får en baby i magen snart!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...