Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hmmm... Hva tror dere? Tror jeg hadde eggløsning lørdag for 14 dager siden. Skal på fest i morra. Tenk om negativ test ødelegger gleden med fest da??? Har ikke tenkt å drikke alkohol uansett
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 ta en test imorra tidlig da vel
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Hmm... litt usikker. Har masse mensmurringer denne uka (som vanlig) og er oppblåst i magen, men tror det må være det jeg har spist idag Ingen ømme pupper denne gangen... Har derfor ingen tro på at det har klaffet denne gangen heller
april d. Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg forstår hva du mener, men synes ikke du burde la et negativt resultat ødelegge moroa di! Snart blir du gravid, og da har du kanskje ikke lyst til å være med på så mye lengre. Derfor burde du tolke en negativ test som en anledning til å la folk se Turbotrollet på sitt aller, aller beste før bollen kommer i ovnen! :-) Da kan du rulle deg i sofaen i ni måneder med god samvittighet . He he. Jeg ville ha stasha meg ordentlig opp og hatt en fortreffelig aften,- gjerne med litt diskret dansing på bordet. Jeg håper selvsagt at testen din blir knallpositiv, men har tro på at det ordner seg snart uansett, Turb. ;-) Ha en kjempefin kveld på lørdag,- uansett hva som skjer!
Jelly Belly Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg krysser fingrene for at det klaffer for deg denne mnd!! Men om det ikke skulle gjøre det, så kan du jo prøve og glede deg over de tingene du kan gjøre nå som du ikke kan gjøre når spiren er på plass!! Kjøp med deg en vin, ta på deg favotittantrekket (som ikke passer når du er gravid..) og kos deg alt du kan!!! Nyt at det er deg og kjæresten.. Snart blir dere nemlig en til!
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Hehe...hvis jeg først skal slå meg løs så blir det ingen diskret dansing på bordet nei! Her blir det hæla i taket og gebisset i veggen! Kan jo være den siste festen og da skal det ikke være diskret Hehe... Kanskje jeg egentlig burde slutte å prøve å lage baby? Skal på siste julebord med jobben i november før jeg begynner ny jobb i desember...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 hehe du vet det at når man slutter å lage baby så skjer det vettu.. hehe..
april d. Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Hva? Turb? Ingen diskret dansing?! Du får la være å flashe britney'en din oppe på bordet, i hvertfall, ellers har du carte blanche! He he. Lillesøsteren min hadde akkurat sluttet med p-pillen da hun ble gravid. Hun er litt fjern innimellom, men hadde i tillegg mensen som vanlig i de tre første månedene, så hun ante ingen ting før et stykke ut i 2. trimester. Du kan jo bare leve sunt, men la være å tenke på det. Da kan det kanskje bli en enda bedre overraskelse nå som det sikkert skjer når som helst! Jeg håper du får en skikkelig morsom kveld på festen, og tviler ikke på at du blir kveldens midtpunkt,- særlig med gebisset i veggen! He he.
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Å nei da... skal nok ikke bli medlem i "Trio Truseløs" sin gjeng nei
april d. Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg er med andre ord helt enig med vicky1984! :-) Lykke til til deg også, vicky! Det er sikkert ikke alltid lett å være motivert etter 13. pp. i tillegg til å ha mistet to ganger. Jeg har også mistet to ganger,- 1 MA og en SA slik du har. Vi går til utredning for tiden, så vi prøver ikke akkurat nå. Det er så mange tester og mye styr at vi har valgt å snakke minst mulig om det, og det er veldig deilig synes jeg. Jeg håper det snart blir din tur! Ha en kjempefin helg begge to! :-) Jeg skal følge ekstra godt med på hva som skjer med dere fremover. Selv om jeg ikke skriver inn så ofte så leser jeg nesten alt! He he.
april d. Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 OG Nickeline80 selvsagt! God helg til alle! Johoo! Fri! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå