Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Har bare hatt kombi, og er knall fornøyd.. Ville valgt kombi om jeg skulle hatt ny igjen..
lenej :o) Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 har en simo kombi vogn, å elsker den vogna!! så anbefaler den til alle. har den med vendbart håndtak, en 2006mod, å den er helt herlig!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Teutonia Mistral Sport - kombivogn - KJEMPEfornøyd!! Den har alt jeg vil ha med unntak av mye bagasjeplass, men det er jo ikke det verste å ikke ha )
*Rutletutt* Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg anbefaler Bugaboo, jeg...aner ikke om den går under kombi eller duo, jeg...;o)
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 Ok, takk for svar Jeg tenker på enten emmaljunga duo edge, eller simo duo til nybebisen jeg. Virker som det er bedre plass i baggene til duo-vognene? Også er de litt lettere.. Gjelder kanksje ikke alle da;)
EnUndreneMor Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 simo kombi 2007 mod med vendbart håndtak, folk sier man ikke trenger det, men jeg bruker det på nesten hver trilletur.. så det er ett must;) i denne har du en bag del som oxo kan brukes til be safe nett i bilen så kan barnet sove hele tiden og dere kan kjøre lengre turer, vogna er god å trille på alt slags føre, jeg har tom trillet deni skogen å det gikk fint... den har masse fine funksjoner der du bla kan ta kalasjen av bag delen og gjøre sportsdelen ekstra lun og fin, dra innom en forhandler å få demo på den.. du kommer til å ELSKE den.. da har du vogn fra babyen er født til den ikke trenger det lenger:) SUPERT spør du meg:)
NoDoubt Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 Ingen av delene! Jeg ville enten hatt en bagvogn eller kjøpt ei god sportsvogn å kjøpt bag å hatt i. Bagvognen er stor og god i bagen og babyen har god plass lenge! Min erfaring er at så og si alle med duo/kombivogn kjøper ny sportsvogn når de tar ut bagen fordi vogna er så stor å dra med seg. Selv har jeg hatt begvogn til begge mine. Kjøpt ny sportsvogn til begge. Var ikke fornøyd med bagvogna jeg kjøpte til storesøster så den er nå sovevogn i barnehagen:-)
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. oktober 2007 Nodoubt: Har du noen god bagvogn å anbefale? Trodde duo var ren bagvogn jeg, så feil kan man ta;) Da kan jeg faktisk tenke meg en ren bagvogn.
NoDoubt Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde simo bagvogn og var kjempe fornøyd:-) Gråt nesten da jeg solgte den. Den er faktisk så stor i bagen at eldste jenta mi brukte den til hun var 9 måneder. Lun og god gjennom vinteren. Det er jo en plate bak i ryggen som du kan sette opp så de får sitte:-)
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. oktober 2007 Okei, da skal jeg ta meg en titt på de Takk skal du ha.
vårspiren Skrevet 12. oktober 2007 #14 Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du allerede har peilet deg inn på kombi, vil jeg anbefale Simo kombi med den nye, mørke brunfargen og vendbart styre. Jeg har Simo kombi 06 mod. og er utrolig fornøyd. Den er lun, stabil, solid og man har god plass både oppi og under vogna. Jenta vår lå i kombi-bagen med voksipose de siste månedene helt til hun var 10 måneder. I tillegg har vi hatt en Quinny buzz 07 mod. som vi har brukt på reiser og på handlesentere o.l. Denne er nå solgt da vi snart skal ha oss en OTH urban jungle i stedet. Til nestemann skal jeg derimot kjøpe meg en stor og god Emmaljunga bigstar surpreme (renspikket dypvogn) og ha i kombinasjon med OTH duovogn. Da har jeg en sporty, nett trille og en romslig og lun dypvogn som senere kan brukes til sovevogn i barnehagen. Jeg har funnet ut etter 15 mnd. med trilling at en vogn ikke holdt for meg. Behovene forandrer seg, og jeg har på det meste hatt tre vogner. På vogndilla.com er det mange erfarne trillere som kan hjelpe med det meste du lurer på mht. vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå