Gjest Ut på tur Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Vi har fått gaver fra alle kanter til veslejenta. Nå er det på tide med takkekort. Er det ok og sende ferdigtrykte ? har jo ikke tid til noe som helst for tiden
Turid Laila Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Vi har bestilt ferdigtrykte. "Tusen takk for gaven jeg fikk til navnedagen min! Stor klem fra ......" Vår familie er ikke så høytidelig på sånt så her går det nok bra tror jeg.
Turid Laila Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Men det er med bilde av han på da. Uten bilde syns jeg hadde blitt for upersonlig.
Kondis som en murstein Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Vurderte det selv, men ble til at jeg skrev selv... Ingenting i veien for å bestille ferdigtrykte synes jeg ) Men du bør ha et bilde av henne på kortet )
*Rutletutt* Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Det syns jeg er helt greit - hadde ikke reagert negativt på det selv, nei:o) Bare et tips...på kortshop.no kan du bestille kort med induviduell tekst - i tilfelle du vil ha et litt mer personlig preg eller det ikke passer med "takk for gaven" til alle;o)
En liten mamma Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Hedda fikk nesten 90 gaver, så å skrive på hvert enkelt kort ble for meg helt uaktuelt! Kjøpte fine fotokort med teksten "Tusen takk for den flotte gaven jeg fikk da jeg kom til verden! Hilsen Hedda!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå