Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Noen ganger sparker tulla mi så langt nede at jeg lurer på om det ikke er litt vel langt nede......... kjennes ut som rett over skambenet. Andre som kjenner spark så langt nede. -Er paranoid og redd for at hun skal ligge for langt nede og for å føde altfor tidlig..... HJELP!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 hei du. lille tulle mi lå i 5 timer i strekk og sparket meg kraftig langt nede på magen. da mener jeg veldig langt ned.. hehe. men det er vist normalt. så ikke bekymr deg du:)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Har visst en kommende gynekolog i magen min, kjennes ut som hun ligger og tar celleprøve av meg hver gang hun sparker
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Er sånn her også..Langt nede hele tiden.. Særlig i blæra..
EtMirakel Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 er sånn hos meg også, for di fleste harde sparka helt der nede:) så helt normalt:D
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Det er helt naturlig at barnet sparker nederst i magen. Livmoren går så langt ned og barnet fødes ikke for tidlig av den grunn.
*Vetlis* Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 Hu hu, den følelsen jeg har er at hun sitter på hoftekammen å tramper alt hu har nedover mot høna! Det er utrolig ekkelt, flere ganger har jeg nesten hoppet til og hylt, midt inne i butikker osv, fordi det er så ekkelt :-) Er 27 uker nå, men har vært sånn siden uke 22 eller noe?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 å så godt å høre!!!!! nå ble jeg lettet. sa det til kjæresten min igår, og da sa han--. du får spørre på barn i magen! det hjelper det jeg er 22+3 og har kjent spark i to uker idag, men kjæresten min kjenner ingenting enda. mange som har kjent lenge,men ikke utenpå?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Kjenner ei som tissa seg ut på resturant, da den lille ga henne et skikkelig spark rett i blæra ! IIIIIIK!!! Hun var rimelig høygravid da. Hadde heldigvis svart kjole på da ;-)
Galskapens overhode Skrevet 12. oktober 2007 #12 Skrevet 12. oktober 2007 Samme her også.. Blære mi er visst yndlings-aktiviteten der inne... Har kjent liv i magen hver dag siden uke 13. 20+3 i dag og kjent eutenpå for første gang i går.. Når sambo skulel få kjenne var det KUN blære det gikk utover igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå