Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Har en gutt på 6 år og jeg ønsker noen tips til hva vi kan finne på sammen inne og ute.. Alle tips er velkommne:)
Holly-Dolly Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 ute: skogstur med spikking, grilling, osv... ballspill sykling sandkasselek inne: Lego puslespill data spill spill i det heletatt klipping og liming maling baking lese bøker kommer jo ann på hva han liker å drive med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå