Gå til innhold

kan man ha stellenatte på vaskemaskinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvordan gjør de som har stelleplass på barnerommet det, når det gjelder tilgang på vann og spyling osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søskenbarnet mitt har så dårlig plass på badet, så hun har hatt stellematta på vaskemaskina fra dag 1!=) Og nå er gutten snart 3. Hun synes det er like greit som vanlig stellebord hun!=)

Skrevet

vet om mange som har stellematta på vaskemaskina, så slipper man "dobbelt opp" ved å ha stellebord i tillegg.

vet ikke helt åssen de med stelleplass på barnerommet gjør det, men kanskje vaskevannsfat?

Skrevet

Dersom man ikke har plass på badet til stellebord kan man så klart bruke vaskemaskinen... Legger bare en sånn stellematte fra Ikea oppå så har du stellebord =) Jeg har stellebord på soverommet siden vi har bad i kjelleren for øyeblikket :P Da bruker jeg våtservietter hvis jeg skifter på rommet til babyen. Men elles når jeg skal skifte så tar jeg det i stuen på sofaen eller noe og bruker kluter med vann.

Når hun skal bades tar jeg stampen ned på kjøkkenet og bader henne på kjøkkenbordet. Hehe, litt komplisert fram til vi får bad oppe :P

Skrevet

Jeg hadde stellematte(fra ikea, fordi kantene på den er perfekte :-) ) oppå vaskemaskinen fra dag 1 med førstemann. Nå venter jeg nr.2 og kommer til å gjøre det på samme måte denne gang :-). Helt supert!

Skrevet

vi skal også ha det =)

er perfekt arbeidshøyde...

kjøpt sånn tjukk matte på barnas hus så det blir mykt og godt og kantete..

Skrevet

hadde stellebord til førstemann for trodde det var så viktig,men fant fort ut at den bare var tungvin,så forige gang og også denne gangen skal jeg hakun en matte på en vanlig komode og ta den med ned og legge den på tørketrommelen hvis jeg steller nede.er kjempekjekt med bare løs stellematte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...