Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Er det ikke farsdag snart? Har dere tenkt å kjøpe noe til gutta (og tror dere at de husker morsdagen hehe)? Jeg lurte litt på å kjøpe en kopp med bilde av Mia som han kan ha på jobben. Litt cheesy, men litt søtt også ;-)
Bellen^2 Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg googelt farsdag og fikk som svar at det er andre søndag i november, dvs 11. november. Jeg fikk en bok til morsdagen, så jeg synes gubben fortjener en liten oppmerksomhet:) Har ikke tenkt så mye på hva jeg skal kjøpe enda, hadde egentlig tenkt å "lage" noe fra Sebastian. Får se hvor langt kreativiteten min strekker seg:) Miakopp er kult da!
Millapril Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 hehe, satt akkurat og leste en mail fra et fotoselskap om farsdag 11. nov og de hadde mange morsomme gaveideer: http://www.eurofoto.no/ef_shop.php?initparam=theme&themeid=11&utm_source=Nyhetsbrev%2B11okt%2BEF&utm_medium=Nyhetsbrev&utm_term=Farsdag&utm_content=Farsdag Vet ikke om vi kommer til å feire den akkurat. Er ikke så glad i sånne dager jeg, da. Er sikkert litt morsommere når barna blir litt større. God idè med kopp, da ser han jo henne hele dagen! Som du ser av linken var det forslag til slips, forkle og konfekt også!
Tussi og Maja Skrevet 14. oktober 2007 #4 Skrevet 14. oktober 2007 Det var bra du minnet meg på! Jeg fikk jo Maja på selveste morsdagen :-) Men gubben hadde forberedt seg, og allerede kjøpt bok i morsdagsgave. Så jeg må jo absolutt finne på noe. Synes det er litt gøy med slike dager jeg da. En god grunn til å finne på noe ekstra. Trenger jo ikke være store greiene. Hmmm må i tenkeboksen en stund nå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå