Nætte;mortil2 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Etter mange mange mange lange lange lange måneda me prøving å misting så har æ no fått kryss på cb testen igjen.. E i lykkeland å har angst å nerva for at æ ska mist nok en gang.. Men e lite æ kan gjør me det akkurat no, så det får rett å slett gå som det går! Krysse uansett fingran for alle dokk her inne å.. Æ har ikke klart å vært her på lenge lenge sia æ har mista flere ganga, å det gjorde omtrent vondt å se alle som fikk positive testa, samtidi som æ va gla for dem. Men håpe e at æ ska kunne følg trimestran her no. Å håpe vi bli mange!!
har4barn Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 GRATULERER SÅ MYE!!! Denne gangen må det gå bra! Jeg har heller ikke skulle vært her så mye. Mistet i uke 18 i mars, og har ikke blitt gravid etterpå. Men, det er både litt slitsomt og morsomt når andre er så heldige å bli gravide, derfor har jeg ikke klart å holde meg unna:) Håper å komme etter om en stund. Har ikm i morgen el søndag, men har liten tro på at det har gått denne mnd heller. Kos deg i 9 måneder!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer såååå mye!!! Håper det går bra denne gangen, masse lykke til!
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Gratulerer!!! Du kommer IKKE til å miste denne gangen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå