Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ufatelig stor opplevelse å se den lille på skjermen. Men den lille rabagasen klemte igjen benene i dag, så skal tilbake om 4 uker til ny UL for å se kjønnet :o) Gleder meg såå!!! Men det VIKTIGSTE e at alt e kjempe fint me den lille :o9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koffor fe du komme nnatt til en ny ul om veker?noko spes??

Skrevet

Ikke noe spesielt nei... Sambo spurte bare om vi kunne komme igjen for å se hva kjønnet er siden vi ikke fikk sett det i dag. Å det var ikke noe problem. Derfor skal jeg tilbake om 4 uker :o) Gleder meg!!

Skrevet

steik kor heldige du e då!!! Fekk ikkje kome innatt me sjølv om dei ikkje såg kva det var. Må til privat ul

Skrevet

Oj - fikk dere komme igjen bare for å se kjønnet! Hvor er det dere har tatt ul? Det skal jeg og spørre om hvis de ikke klarer å se det!

Skrevet

Vi fikk heller ikke sett kjønn, så vi fikk ny time 21. november. Dette er på Ringerike sykehus.

Har skjønt at det er forskjellig praksis rundt om i landet. Svigerinna mi er også gravid på vestlandet, og der er det visst vanlig med to ul iløpet av svangerskapet.

Skrevet

Må flire litt... "på vestlandet er det vanleg med to ul". Kan nok ikkje generalisere så mykje. Har budd på vestlandet heile mitt liv, og har aldri høyrt om folk som får ekstra ul utan bedre grunn enn å sjå kjønn.

Eg synest ærleg talt at det er å sløse med offentlege ressursar. Ta priv ul viss kjønn er så viktig!

Skrevet

Ble litt overasket selv når han sa at det ikke hva noe problem å komme tilbake ;o) Trudde ikke det var mulig!! Men er selvfølgelig veldig glad for det.. Bor i en liten by på sørlandet.... Vet om flere her i byen som har hvert 2 ganger med 4 ukers mellomrom for å vite hva kjønnet blir. Trudde også vi måte på privat UL, men syns ikke det er sløsing av offentlige ressurser når UL legen sier at han vil gjerne at jeg kommer igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...