Gå til innhold

"Barnepiken" til 99kr heter BABYFEEDER !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte det til snuppa i dag, og nå sitter hun fornøyd og gomler banan,eple og pære.

Hun har forresten fått sin første tann idag, til mammas fortvilelse. Vil ha liiiiten baby lengre jeg. Hun er 6 mnd da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja er det ikke genial?? ;o)

Hadde plomme i den her om dagen - hvit body og hvit strømpebukse, ikke nå lenger nei, hehe...

Men ho kosa seg skikkelig der ho lå ;o)

Skrevet

Er det bra altså???? Hun liker jo å gomle på ting. Kanskje ikke så sunt i lengden? Men kanskje artig å spise sjøl, ja. Hmhm. Jeg syntes egentlig at det så helt teit ut med sånn baby-feeder men. Er det flere som har erfaringer med den? Negative/ positive?

Skrevet

Ikke sunt, hvordan da?

Jeg gir iallefall bare frukt i den...

Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være sunt? Kommer jo an på hva du har oppi det vel. Vi er førnøyd men synes det er et hærk å rengjøre :-( Dessuten syntes han det var mest stas i starten, da var han helt "vill" mens nå gidder han liksom ikke, kaster den vekk litt for ofte synes jeg :-)

Skrevet

Nei, ikke lett å rengjøre! Det er det eneste negative jeg kommer på iallefall :o)

Skrevet

Æh va er dette for noe?

Og hvor kan jeg få tak i det?

Vist det er så supert så må jeg jo sjekke opp i dette hehe

Skrevet

Huff nei jeg tenkte bare på hvis de driver og sutter på den lenge, så er det kanskje ikke så bra for tennene? men snuppa har ikke tenner hun så det var kanskje ikke noen vits å bekymre seg sånn for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...