Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet i morges (IKM i morgen) og fikk en liiiiten antydning til skyggestrek. Når jeg kom hjem fra jobb i kveld og skulle kaste testen var det en smal, helt klar blå strek i tillegg til skyggestreken.

Har noen opplevd dette før?

Ja, jeg vet jeg bør ta en ny i morgen, men vi har prøvd i over 1 år og jeg håper jo så indelig masse :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville tatt en ny test om et par dager:)

lykke til:)

Skrevet

hehe, et par dager var jo å dra den litt langt ;)

Jeg må teste på ny i morgen :)

Hvordan er det med CB digital i forhold til de vanlige? Det står jo på pakken at man skal kunne teste 4 dager før med dem, mot 3 på de vanlige. Er de enda mer følsome?

...men er det noen som har erfart dette tidligere?

Klarte ikke å la testen ligge stille, stirret meg nesten i hjel, så den gikk endelig i bosset ;)

Skrevet

Har fått akkurat en sånn test i dag!!

Så utålmodig med å vente til i morgen!

Skrevet

Opplevde for et år siden at jeg tok en test og fikk en veldig svak strek. Ante ikke om det var en skygge eller om det virkelig var en strek. Greide ikke å vente, så jeg dro på apoteket og kjøpte en cb digital samme dag. Den var positiv!!!

Skrevet

Jeg testet på IKM dagen og da ble den soleklar negativ. Jeg så på testen etter ca 1 time og testen hadde et svaaakt kryss. Et lite håp tente i meg:)

Dagen etter tok jeg en ny CB fikk svakt kryss med en gang. måtte kanskje legge litt godvilje til:)

dagen etter der igjen tok jeg en CB digetal og da lyste det opp GRAVID:) dette var pp før vi virkelig skulle starte. skulle starte denne måneden egentlig.. Men tok det helt som det kom også satt den med en gang... Egentlig litt urettferdig for de som prøver og prøver. Jeg håper dere er gravide og kommer inn på 1. trimester:) Er nå 6+5.

Lykke lykke til jenter. Jeg vil dere skal komme etter:)

Skrevet

Takk for alle lykkeønsker :)

Da krysser vi fingrer og tær for kryss på testen i morgen.

Det er tydelig at vi er mange i samme båt, jeg regner med fulle oppdateringer i løpet av morgendagen!

Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...