novembermammatil3 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Slimproppen har gått,masse kynnere har jeg også.Er 3 gangsfødene.Men er redd lillemann skal komme nå!! Etter å ha sett jordmødrene og på ham lille som kom altfor tidlig.det err jo litt skumelt. Kynnere kommer hele dagen igjenom.når jeg står ligger sitter. Og ikke minst all den utfloden huff Blir bare sååå sliten av dette. Noen som har det samme? Ringte føden i går,jordmor der sa at det ikke var falig men måtte ta det helt piano! Har to gutter fra før på 5,5 år og 1,5 år.Så her er det liv ja. ble litt bekymret innlegg dette og litt syting,men det har vell man lov til innimellom:)
Anele&Solstråla Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Venninna mi fødte en nydelig gutt når hun var 33+4, og han er den sumobryter'n nå-6mnd gml. Så OMatdersomattehvisomatte det skulle ha seg sånn at du føder nå så vil nok alt gå bra skal du se:) Lykke til!!!
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kjenner ei som opplevde det samme. Slimproppen hennes gikk enda tidligere enn hos deg.. I dag er hu 34+0, og ingenting har skjedd enda iallefall.
M@mm@ til mine barn Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg mener å ha lest at det kan vokse på en ny slimpropp. Håper det går bra med deg.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 slimproppen min gjikk for leeeeeenge siden. tror det var uke 30 lr noe.. usikker.. men jeg sitter nå her høygravid jeg Ingen fare
novembermammatil3 Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. oktober 2007 Takk for svar!! I dag har vi fått oss barnefri:) Leeenge siden sist,så i dag skal jeg bare tenke på meg selv å late livet hehe. Så lenge det varer! Har bare 8 uker igjen så er vi 5! Hjelpes meg denne graviditeten har gått bare sååå fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå