ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hvordan skal jeg gå fram hvis jeg skal betale via Pay Pal?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2007 Bør jeg opprette personal account eller premier account hvis jeg skal handle på ebay?
mammamamut Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du bare skal handle å ikke selge så kan du opprette en personal account. Veldig enkelt å greit! Bare gå inn på paypal.com så står det hva du skal gjøre der
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2007 Det ble premier account. Stod at det var best, når man handler på ebay... ? Var det dumt?
mammamamut Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Neida ikke dumt. Spiller egentlig ikke noen rolle. eneste forskjell på premier og personal er at med premier kan du også selge om du vil det i eget navn.
LegallyBlond Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Tror ikke det har så veldig mye å si =) Har personal account selv, synes pay-pal er veldig enkelt og trygt å bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå