Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hva har dere fått i fødselsgave? Har dere gitt mannen noe, eventuelt hva? Vet ikke helt om jeg skal kjøpe noe, synes absolutt han fortjener noe. Han er bare verdens beste, er super omtenksom. Har hatt ett tøft svangerskap, og hadde ikke klart meg uten hans støtte. Men jeg vil ikke kjøpe noe bare for å kjøpe noe, vil ha noe som betyr noe..
JonathanTheamamma Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Sist gang så bestilte sambo frisørtime, også fikk jeg penger til å kjøpe meg nye klær. Og et søtt lite smykke. Jeg er veldig glad i gaver , så denne gangen hadde jeg tenkt til å gi han noe også, men er ikke sikker på hva... Er som deg, har ikke lyst til å kjøpe bare for å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 fikk ikke en dritt første gangen jeg da.ikke blomster engang!!!ved fødsel nummer 2 var det ikke lov med blomster på barselen,men da fikk jeg iallefall konfekt.hehe
"gullet" Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 så fint og se flere som tenker i samme baner, jeg vil også kjøpe noe til mannen min. og håper selvfølgelig og få noe tilbake, men jeg er sleip og har satt ei veninde på det oppdraget :-) som da skal hjelpe han litt i riktig retning. alle tips på pappagave mottas med takk her i allefall mansjettknapper kanskje? men d hadde jeg tenkt egentlig og kjøpe til brullupsdagen, da han fikk slipsnål i morgengave
Ioren Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Vi kjøper oss speilreflekskamera sammen istedet for å kjøpe noe til hverandre... Det er noe begge vil ha, og egentlig har ønsket oss lenge. Så nå når vi skal begynne med babybilder så blir det det
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 har kjøpt en sånn shorte der jeg fikk trykkt på værdens beste pappa men værdens nydligste barn på =) sånn den skal han få=)
Luna** Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg hadde lyst å kjøpe noe til pappaen Ikke noe dyrt, men bare en liten ting. Bestillte en t-skjorte på nine.no, med superdad-trykk! Kjempe tøff!!! NB! det beste med alt: de rota med bestillingen, så fikk to til prisen av en.
bl0mma Skrevet 14. oktober 2007 #8 Skrevet 14. oktober 2007 jag har kjøpt en scrap book rame som jag malt og dekorert, der satte jag inn en førstoring av den besta ultralydsbilden, kjempefint og absolut personligt
Valentine nr2 Skrevet 14. oktober 2007 #9 Skrevet 14. oktober 2007 Vi ga ingen gaver sist og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Rett og slett fordi "ting" ikke betyr noe. Den største gaven er barnet for oss, så vi knerter heller en kjempe god rødvin etter fødselen en gang det passer. Men det er vel opp til enhver. Hva med et videokamera el? Det er også noen fine pappabøker ute, morsomme og lærerike...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå