Gå til innhold

Jævla utspekulerte BKK!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt så jævlig trøbbel med dem. Kabeltv som ikke virket, regninger på kabeltv som var 5 ganger så stor som den skulle være, de legger på purringsgebr på første regningen (alts en regning som ikke er purring), internett som ikke virket, sendte 5 klager uten å få svar, internettregning som OGSÅ var for stor og med purregebr...

 

 

og nå strømmen. de sendte oss to strømregninger - en i mitt navn og en i sambos navn, noe vi syns var litt rart. det viste seg at de hadde sendt regning i mitt navn på vår leilighet, og i sambos navn på en eller annen leilighet i niende etasje!!! og så ringte jeg til dem... joda, de skulle se på det så skulle jeg "få tilbakemelding på om jeg skulle betale den eller ikke". hallo? jeg betaler da ikke andre folks regninger! vedder på han fyren i niende også har fått regning, og de håper på at både jeg og naboen skal betale... huff, skal ned og spørre han naboen om han vet hva som skjer og om han har fått strømregningen sin. dette gidder jeg ikke mer altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har dere muligheten til å bytte??

det hadde jeg gjort...fy asså....må jo dobbeltsjekke hele tiden da jo, om de gjør jobben sin.og sånn skal de ikke være, om de vil være seriøse....

Skrevet

nei det er borettslag så tror vi må ha dem. men svigerfar lot dem få høre det da. de prøvde å selge han internett på et kjøpesenter og da fortalte han akkurat hva han mente om måten vi hadde blitt behandlet på... hee... jeg kommer til å skrive et brev til de og hvis de ikke skjerper seg mister de oss som kunde på nett og kabeltv ivertfall..

Skrevet

da skjønner jeg, ikke lett å bytte da nei, sikkert umulig.

Men hvis dere er på sånne felles møter( vet ikke jeg, for bor i enebolig )

kan dere ikke ta det opp, og høre om det er andre som er misforøyde, for da kan dere vel kanskje stemme over hvem dere skal ha som levrandører. Dere har sikkert andre valg, men da må dere alle være enige, kan jeg tenke meg.

 

Men ta de, og gi de en siste sjangs...det skader ikke å gi de en skrape...( ang nett og kabel )

Skrevet

ja kan prøve å ta det opp med styret... sikkert flere som er misfornøyd.

skal si klart ifra om kabeltv og nett også!

Skrevet

Hva med å gå til avisa?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...