Turid Laila Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hvor i USA bor du? Spør av ren nysgjerrighet egentlig
Turid Laila Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2007 Eller, jeg må innrømme at jeg hadde en *liten* baktanke da... Håpet at du bodde i Colorado, så du kanskje kunne hjulpet meg med noen Colorado Avalalanche artikler så jeg kunne gledet samboern min til jul. Så de hadde en Avalanche sippy cup på Ebay som jeg kunne tenkt meg, men finner den pokker ikke igjen! hehe
Northernlights Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg skal hjem til jul. Og bor du i troendelag, kunne jeg isaafall tatt med noe for deg,om du kjoepte det,fikk det sendt hit, og det bare var en liten ting.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 12. oktober 2007 #8 Skrevet 12. oktober 2007 har du vært i Raleigh? en av mine beste venninner fra "gamle dager" har flyttet dit med mannen sin nå. Er det mange andre norske der som hun kan kanskje ta kontakt med? hun er veldig åpen og grei Jeg har aldri vært i n.carolina, men håper det er greit der
Northernlights Skrevet 12. oktober 2007 #9 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har allerede forelsket meg i NC =o) Vaert i Raleigh,ja. det er bare en times tid herifra. Skal fly derifra (Raleigh Durham)
Northernlights Skrevet 12. oktober 2007 #10 Skrevet 12. oktober 2007 PS: Jeg kjenner ingen nordmenn her,saa hun maa gjerne ta kontakt med meg.
Turid Laila Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. oktober 2007 Bor i Lier, men kan heller bare vente å se om jeg finner den igjen på Ebay, og om selger ikke sender til Norge, så skal jeg ta kontakt med deg igjen. Har fått inntrykk av at du er så snill og grei, og det inntrykket stemmer jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå