lille_my:) Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 jeg er naa i 27 uke og har de to siste dagene hatt et slags trykk i brystet mellom brystene, det er ikke direkte vondt, men ubehagelig ettersom det aldri gir seg. mister ogsaa matlysten pga dette ettersom det foeles som om all mat blir sittende fast i brystkassen, det samme gjelder drikke. i gaar kveld kastet jeg opp all middagen min enda jeg ikke hadde faatt i meg mye, det var akkurat som om det ikke var plass til maten i det hele tatt. idag har jeg bare faatt i meg en banan og en klementin og foeler at det sitter som en vondt klump i brystkassa paa meg. er dette vanelig, noen som har det paa samme maate? har ingen svangerskapsplager utenom dette, saa kvier meg derfor til aa gaa til lege... er det bare pga at livmor vokser enda hoeyere? haaper paa svar:)
lille_my:) Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2007 dytter litt jeg, for naa begynner jeg aa bli litt engstelig...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 hei. slik har jeg også det. vet ikke hva det kommer av, men det er vist ikke farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå