Gå til innhold

Kjære AnimaSola!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du svarte på innlegget mitt nedenfor her!

Og ja, jeg er temmelig frustrert over at vi ikke traff EL denne mnd, og hadde nok sex 4 og 3 dager før EL og resten av den fruktbare perioden var mannen bortreist!

Jeg er frustret fordi jeg nå har hatt 3 Sa på under 1 år, og da blir syklusene bare på tull, slik at det ikke blir så lett å treffe EL bestandig!

Derfor er jeg litt lei meg nå, fordi jeg er ganske sikker på at det umulig klaffer for oss denne mnd. tror at det er litt for langt unna EL!

Vi prøver å ha sex 1 og 2 dager FØR EL fordi det har gynekologen anbefalt oss, at det er best at sædcellene ligger å venter i egglederen når egget kommer!

Men det klaffet ikke slik denne mnd. pga. syklus på tull og mann på jobbreise!

Vi prøver å bli gravide, og begge kjønn er velkomment da vi har både gutt og jente fra før av, men selvfølgelig hadde det vært litt ekstra stas med ei lillesøster!

Men det det er IKKE det samme som om at blir det gutt er han like velommen inn i vår familie!

Har lest at det er flere teorier om å få gutt eller jente, men ingenting er sikkert ,og det er nok alle oppegående mammaer og pappaer klar over når dei får barn at ingenting er sikkert, så derfor er det ikke kjønnet som er viktigst for oss men at babyen blir FRISK!

OG det vet jeg at det ønsker alle om sin baby uansett om det er gutt eller jente!

SÅ hvorfor må du svare med slik frekkhet som du gjorde på spørsmålet mitt?

Har du problemer med at folk spør om kjønn eller er det av missunnelse fordi jeg har både gutt og jente og er så heldig å være velsignet med mange barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter!

Ser du er inne her så jeg tror nok at du har sett innlegget mitt!

Skrevet

Jeg tror denne animasola har et stort mindreverdighetskompleks. At det er noe hun sliter med er iallfall åpenlyst siden hun bare sprer eder og galle på flere av forumene her. og samtlige av dem dreier seg om temaene kjønn. Hun har begynt å erte på seg ganske mange her inne, og bør nok snart roe seg ned, hvis hun ønsker å få seriøse svar og at folk skal respektere henne. Folk blir bare irriterte på mennesker som kommenterer på den måten, og hun latterliggjør igrunn bare seg selv! Jeg mister all respekt! Så stå på 3 prinser og 1 prinsesse. Håper du riktig snart blir gravid, -og kjempe hyggelig om det blir en jente. Bra med litt balanse i familien. Det er sundt for alle familiemedlemmene. Lykke til.

Skrevet

Tusen takk for det anonym! :-)

Skrevet

"Det hadde vært ekstra stas med en jente" Det sier vel alt? Om jeg har mindreverdighetskomplekser? Hvorfor skulle jeg ha det? Jeg venter min andre gutt, kjempelykkelig for tiden jeg. Det er ikke alle som synes den store lykken i livet er en av hvert kjønn vet du. Prøver du å antyde at jeg er skuffet over å få gutt nummer to, er det vel heller du som har problemer ja. Nei kan ikke si jeg forstår dette "kjønnshysteriet" som driver disse sidene. Jeg er voksen nok til å forstå at man er heldig bare man kan bli gravid og få et friskt barn er den store lykken i livet. Men det er ikke alle som tenker slikt, det er skremmende synes jeg. Hadde jeg fått en jente, hadde hun vært mer enn velkommen også. At du får støtte av en feig anonym som ikke tør stå frem med meningene sine er ganske morsomt.

Skrevet

Synes ikke du er så voksen i grunn når du klarer å starte å irritere deg over at noen synes det ville vært ekstra stas med ei jente. Må vell være opp til vær enkelt det.

Skrevet

Kjære AnimaSola, synest virkelig litt synd om deg jeg!

Hvis du virkelig LESER det jeg har skrevet så tror jeg nok du må beklage negativiteten din!

Tror at ei unnskyldning er på plass til flere på barnimagen sidene!

Leste på gutt og jente siden også at du har spredd litt mye eder og galle!

Og du lurer ikke meg til å tro at du ikke hadde et lite ekstra ønske om at babyen i magen din var en jente denne gang?

hvorfor skulle du ellers være så opphengt i dette med kjønn?

Jeg husker jeg følte meg utrolig prioritert da jeg fikk mitt andre barn som da var en gutt , vi hadde da ei lita frøken fra før av! :-)

Men det VIKTIGSTE for oss er jo at alle barna våre er friske og det er fremdeles det viktigste for oss!

Men at vi synes at det hadde blitt litt ekstra stas med ei lita frøken til synest det helt naturlig når vi har ei jente og tre gutter! :-)!

MEN det er IKKE det samme at om neste blir en gutt, at han ikke er like velkommen inn i vår familie av den grunn!

Hos oss er alle barn en stor velsignelse, uansett kjønn! :-)

Og tenker du klart, vet du nok at alle oppegående mammaer og pappaer synest at det viktigste i livet er å få friske barn uansett kjønn!

Jeg skjønner ikke at du kan være så trangsynt i dine meninger at du ikke vet det, særlig nå som du selv går gravid med barn nr.2, eller er de kanskje sjalusi som ligger til grunn for utalelsene dine?

Og at du er kjempelykkelig for tiden er meg helt uforståelig , når du bare hakker på andres innlegg så fort det inneholder ordet jente og kjønn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...