Gå til innhold

Bobobaby ;o)

~Simelisa & Marina~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann...

Vil legge inn ett innlegg der, jeg vil takke for ett kjempekoselig treff hjemme hos deg... Dere har det kjempefint og har stor plass, men forstår godt at dere har lyst til å flytte ;o) Det må sies at d var godt å komme seg ut til dere å komme inn i en annen stue og treffe dere og gullene igjen, neste gang hjemme i min stue da... Vi snakkes og takk for din donering idag ;o)

Stor klem fra Askøy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DA husket jeg endelig å svare;) hihi...

Kjempekoselig treff=) Var et svært og fint hus dere hadde ja! (og MÅ jo bare kometere de søte hundene dine!!! tidig var de og... hihi;)

Gleder meg allerede kjempemasse til neste gang, og håper det ikke blir for lenge til! SÅ deilig å komme seg ut av huset;) Også var det jo så søtt å se på de små som koste seg på gulvet!! Må huske kamra neste gang også så vi får tatt flere bilder=)

Klem klem fra Åsane

Skrevet

hei. godt du dyttet opp Mamma1.gang 22.August.07 =) har ikke sett innlegget. var kjempekoselig å få besøk. beklager om jeg virket litt stresset. er sikker på at blodtrykket gikk i taket før megleren kom og når han var her.tok litt tid å roe seg ned igjen. he he.. ser du er tidlig oppe mamma1gang... he he.. begynt et nytt og bedre liv? ; ) he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...