Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Noen som har kjøpt bobledress på noen av kjedene som kan tipse om god dress? Og ikke så dyr da, derfor jeg skrev kjedebutikk..
Alvepike Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har h&m sin vind og vanntette bobledress. Kjempe grei den. Eneste er at den er litt stiv , men hun klarer å krype i den . Men hvis ungen din går hadde jeg nok valgt en annen og kanskje litt dyrere dress. Skal jeg gjøre når den tid kommer.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Han går ikke:-) Er snart 5 mnd. Men vil gjerne kjøpe bobledress fordi han i vinter kommer til å sitte i vogna, og bør ha noe godt på overkroppen. Er ikke begeistret for jakker...
LisaColli Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 vi har kjøpt på H&M, den er vind- og vanntett. kostet 249,- og det er ikke stiv i det hele tatt. jeg synes den virker helt grei, litt tynn kanskje, men skal ha ull og fleece under.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 jeg har kjøpt "Bamse" bobledress på lindex til 279kr..veldig fornøyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå