Gå til innhold

Gravid etter å ha tatt angrepillen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny her, og har lest litt på de forskjellige innleggene. Jeg ser at jeg ikke er den eneste som har hatt et mislykket forhold til angrepillen, men når det nå engang ble slik, håper jeg at det hele kan bli vellykket. Jeg er 34 år, ønsker meg barn på et tidspunkt, om enn ikke akkurat på denne måten. Altså med en mann som ikke ønsker barn og som jeg heller ikke ønsker å være sammen med.

Har lest en del om angrepillen, og en grunn til at den ikke har virket kan være at jeg er gravid utenfor livmor. For ca 15 år siden hadde jeg to klamydia infeksjoner, og dette er visstnok en risikofaktor i forhold til graviditet utenfor livmor. Dessverre må jeg vente i 1 og 1/2 uke før UL, da de ikke kan se noe før etter 6. uke. Har ingen symptomer, men så er jeg jo ikke så langt på vei heller. Det eneste er at jeg er veldig hard og "tung" nederst i magen. Og kvalm... Har heller ikke lyst på kaffe og alkohol :)

Noen som har noen trøstende ord, eller "glupe" kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!=)

Høres ut som en lei situasjon, men det virker som om du er positivt innstilt og prøver å gjøre det beste ut av det!=)

Lurer på en ting... Hvordan "fungerer" et svangerskap utenfor livmoren? Trodde ikke det var "gjennomførbart" jeg.. Ikke for å være frekk eller noe sånt, men spør rett og slett av uvitenhet!=)

Håper uansett at du får et fint svangerskap og at alt ordner seg til slutt!=)

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...