Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Sjekka meg selv på skattelista nettopp, og det stemmer jo overhodet ikke.. Det gjør det ikke på samboeren min heller. Tallene som er offentliggjort er jo over halvert i forhold til hva vi faktisk har.. synes dette er rart jeg.. Blir det noe tull med skatten vår pga dette nå da eller?
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 Stemmer det om du legger sammen nettoinnt. og skatt da?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2007 nei overhodet ikke.. Det er laaaangt under og!
Lady78-prøver Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 samme her også..... men ikke funnet ut hva grunnen kan være..
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Hørte på radioen at de tallene er etter alle fradragene og sånn...
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg sitter å ser på det nå, og det ser ut som om noe av lønna ligger under en kategori, mens en resten av lønna ligger under en annen kategori i skattesystemet. så kun den ene vises via skattelistene, mens den andre er ikke iberegnet der.. Rart... Aner ikke hvoror det er sånn jeg men.. Den største delen av inntekten min ligger ikke ut iallefall..
prusiluscan Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Inntekten som står oppført er etter at alle fradrag er trukket fra(barnepass,rener på lån,minstfradrag++++)Skatten som står oppført er det du skal ha skattet i fjord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå