afrodite79 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Gutten min har høy vrist(eller egentlig de klubbeføttene,hehe) så det må være god plass.
LisaColli Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 www.stonz.ca! jeg har nettopp bestilt meg der:) de finnes i nettbutikker i norge også, men det blir faktisk dyrere. kulderkrem: A-creme
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Kuldekrem ville jeg brukt Ceridal sin siden den ikke inneholder vann,kjempegod mot smokkutslett og såre lepper også. A-cremen inneholder vann,viss du bruker den bør du vente minst 1/2 time før du tar barnet ut slik vannet får fordampe. Denne kremen inneholder(kan inneholde) litt spor av nøtter,noe få vet,og er barnet allergisk er det ikke bra.Har hatt tilfelle av at barn har havnet på sykehus pga nøtte allergi fra kremen........ Jeg skal selv bruke Ceridal og prøve den nye til Dermica(apotek)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Ceridal sin er super! Har brukt den til storesøs i 5 år og hun har veldig vanskelig hud i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå