3barn+en spire Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 det kan bety at du har urinveisinfeksjon.. men vist du har høyt blodtrykk i tillegg kan det være svangerskapsforgiftning
gla_mamma Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 L betyr leucocytter, dvs hvite blodlegemer som indikerer at du sannsynligvis har en urinveisinfeksjon. Tallet 3 betyr at det er mye utslag på leucocytter og at du bør snakke med legen om du trenger behandling. Og det er ikke riktig at du har svangerskapsforgiftning hvis du i tillegg har høyt blodtrykk. Det har ingen sammenheng - det er proteiner i i urinen som kan antyde avangerskapsforgiftning. Hilsen en sykepleier
Brummeline3barnsmor Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Du har en urinveisinfeksjon...trust me...har det 9-10 ganger i året :-)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har L+3 hver gang jeg er hos legen på kontroll, men det er ikke noe i veien med meg, og absolutt ikke urinveisinfeksjon.. Har blitt testet opp og ned og inn og ut.. Så det trenger ikke være urinveisinfeksjon som hun over sier, men du burde sjekke hva det er.. Vanligvis sender legen slike prøver til dyrking..
gla_mamma Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 det bør være utslag på nitritt også for at det skal være urinveisinfeksjon..
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg fikk også L+3 denne gang,men det var pg at det hadde komme noe utflod i urinprøve.. Uansett er ingen av delene særlig farlig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå