Lillemor73 Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 vel - et luksus"problem"...: har absolutt ALT til guttebaby, klær (masse ubrukt også fordi han var så stor...), leker, vogner etc.... (har to fra før og venter nr. 3...) Er heller ikke så dillete, syns f.eks smokker med navn er tull (trenger jo tretti av dem når de alle blir spredd utover huset...).. Har sett noen tøffe bodyer med påskrift... vet noen hvor ? Ellers - shoppingtips ?? (klør etter å få kjøpe bare ETT eller ANNET...)
Lillemor73 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2007 Ja - der så jeg tipset om bodyer ja...de er kule - skal ha et par sånne *jeg sover ikke - jeg bare lader*
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Masse tøffe gutteklær på www.barnegarderoben.com
Gjest Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 ellers kan jeg anbefale henne her ... vi bestilte body der når Celine skulle fortelle familien at hun skulle bli storesøster. Du bestemmer selv hva som skal stå http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=5319811
Lita jente på vei :-) Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 Se bodyer med morsom tekst på www.rockmybaby.com
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 om du har tenkt deg til oslo er det jo masse tøffe butikker på grünerløkka! og en i ullevålsvn som heter cool kids, der har de bodyer og gensere m band-logoer osv ellers: nappyhead.co.uk luckylildevil.com rockmybaby.com nordickids.co.uk muffelade.no spreadshirt.net/no rakkerungene.no god shopping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå