Gå til innhold

Hei alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hopper inn for å hilse på, og fortelle at Karl Teodor og vi alle har det helt fint!

Han har blitt ett år, og koser seg med livet. Har begynt å reise seg opp, og deltar i familielivet med liv og lyst.

Moderen er fortsatt ikke helt den gamle - griner som en foss av jordmorprogrammet, f.eks... Er så takknemlig for at alt gikk bra den gangen.

Klarer ikke helt å oppdatere meg her inne, long time, no see, og masse har skjedd, forstår jeg.

Skal prøve å titte inn litt oftere!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hei du, det var lenge siden - det er godt å høre at dere har det bra, selvom hormonene herjer! Det gjør de vel i alle og enhver!

god helg!

Skrevet

Så koselig å høre fra deg igjen:-) Har tenkt masse på dere!!!

Godt at historien din som vi fikk følge så nært endte så bra - husker det så godt:-)

Og jordmorprogrammet ja, hvem gråter ikke over å se livets største under;-)

Tenk at lille nurket deres har blitt 1 år allerede.............tiden flyr avsted!

Skrevet

Så hyggelig at du kommer innom! Har tenkt mye på dere... Historien deres gjorde sterkt inntrykk. Godt å høre at det går så fint! Grattis med overstått ettårsdag!

Skrevet

Hei igjen,

Så deilig at det gikk bra med dere. Det må være deilig at tiden med sykhusopphold er over.

Her forbereder vi også snart ettårsdag- tiden flyr gitt.

Klem fra

Skrevet

Hei du, hyggelig å se nicket ditt og høre at livet er bra. Jeg griner også av jordmorprogrammet :-D

Skrevet

Hei!

Koselig å se deg her igjen og flott å høre at lillegutt har det bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...