moderen Skrevet 12. oktober 2007 #1 Skrevet 12. oktober 2007 Hopper inn for å hilse på, og fortelle at Karl Teodor og vi alle har det helt fint! Han har blitt ett år, og koser seg med livet. Har begynt å reise seg opp, og deltar i familielivet med liv og lyst. Moderen er fortsatt ikke helt den gamle - griner som en foss av jordmorprogrammet, f.eks... Er så takknemlig for at alt gikk bra den gangen. Klarer ikke helt å oppdatere meg her inne, long time, no see, og masse har skjedd, forstår jeg. Skal prøve å titte inn litt oftere! Klem fra
dritgrei hei hei! Skrevet 12. oktober 2007 #2 Skrevet 12. oktober 2007 ja hei du, det var lenge siden - det er godt å høre at dere har det bra, selvom hormonene herjer! Det gjør de vel i alle og enhver! god helg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 Så koselig å høre fra deg igjen:-) Har tenkt masse på dere!!! Godt at historien din som vi fikk følge så nært endte så bra - husker det så godt:-) Og jordmorprogrammet ja, hvem gråter ikke over å se livets største under;-) Tenk at lille nurket deres har blitt 1 år allerede.............tiden flyr avsted!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 13. oktober 2007 #4 Skrevet 13. oktober 2007 Så hyggelig at du kommer innom! Har tenkt mye på dere... Historien deres gjorde sterkt inntrykk. Godt å høre at det går så fint! Grattis med overstått ettårsdag!
gammel røy Skrevet 13. oktober 2007 #5 Skrevet 13. oktober 2007 Hei igjen, Så deilig at det gikk bra med dere. Det må være deilig at tiden med sykhusopphold er over. Her forbereder vi også snart ettårsdag- tiden flyr gitt. Klem fra
Maud Skrevet 14. oktober 2007 #6 Skrevet 14. oktober 2007 Hei du, hyggelig å se nicket ditt og høre at livet er bra. Jeg griner også av jordmorprogrammet :-D
Karomamma Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Koselig å se deg her igjen og flott å høre at lillegutt har det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå